Csatlakozz!

CSATLAKOZZ!

Legyél te is az IAB Hungary tagja!

Az IAB tagság számos előnyt kínál a digitális világban tevékenykedő média, hirdetők, ügynökségek, szolgáltatók, tanácsadók, stratégiaalkotók számára. Mottónk: információ, inspiráció, interakció.

  • Segítünk lépést tartani

    Fontos, aktuális és hasznos hazai és nemzetközi hírekkel szolgálunk honlapunkon, blogunkban és zárt körű hírleveleinkben.

  • Dokumentumtárat építünk

    Egy helyen kínálunk letöltésre friss iparági jelentéseket, alkalmazandó standardokat, felméréseket, inspiráló esettanulmányokat.

  • Szakszótárat szerkesztünk

    Áttekinthető, kereshető felületen publikáljuk a legfontosabb szakkifejezések rövid, érthető definícióit.

  • Figyelünk a naptárra

    Felhívjuk a figyelmet a közelgő hazai és nemzetközi eseményekre.

  • Támogatjuk a kapcsolatépítést

    Saját találkozókat szervezünk, networking lehetőséget biztosítunk.

  • Büszkék vagyunk tagjainkra

    A frissen belépett cégeket bemutatjuk blogunkban, releváns híreiket megosztjuk a közösségi médiában.

  • Kereshetővé tesszük a szolgáltatásokat

    Tagjaink saját adataikkal, szolgáltatásaikkal bekerülhetnek a nyilvánosan elérhető szolgáltatás-tárunkba.

  • Népszerűsítjük az újdonságokat

    Erősítjük az új reklámeszközök, megoldások ismertségét, használatát és elfogadottságát.

  • Élen járunk a szabványosításban

    Tematikus munkacsoportokban ajánlásokat készítünk új hirdetési formátumokra, szabványokra.

  • Közösen definiáljuk magunkat

    Együtt vitatunk meg és aktualizálunk, majd kommunikálunk kiemelt figyelmet érdemlő szakkifejezéseket.

  • Képviseljük az iparág érdekeit

    Fellépünk, véleményt nyilvánítunk, javaslatot teszünk, lobbizunk a piaci szabályozást érintő ügyekben.

  • Folyamatosan megújulunk

    Odafigyelünk tagjaink változó igényeire, és ezeknek megfelelően bővítjük szolgáltatásainkat, támogatva munkájukat.

  • Gondolunk az utánpótlásra

    Évről évre díjazzuk a digitális marketing és média témában készült legjobb szakdolgozatokat.


Miben tudsz részt venni?

Főbb munkacsoportjaink és tevékenységeik:

  • Médiaszekció: negyedéves hirdetési riport, ágazati feladatok, együttműködések platformja, konzultációs lehetőség
  • Standardizálási munkacsoport: évi 2-3 ajánlás elkészítése, kiadása
  • Programmatic munkacsoport: évi 5-6 személyes találkozó, nemzetközi anyagok feldolgozása, sajtófigyelés, havi hírlevél
  • Adex munkacsoport: negyedéves és éves Adex riportok ellenőrzése, konzultációja, új adatlapok elkészítése
  • Videó munkacsoport: a videós piac standardjainak, fogalmainak egyértelműsítése, képzési terv kidolgozása, közös platform meghatározása
  • HR munkacsoport: a HR terület feladatainak pontosítása a digitális kommunikációs területen.
  • Influencer munkacsoport: a felfutó Influencer marketing fogalmainak, esettanulmányainak összegyűjtése, a piac felmérése
  • Hirdetői Klub és levelezőlista: évi 2-3 alkalommal nyitott találkozó a digitális kommunikációban érintett, hirdetői oldalon dolgozó szakértőknek.
  • Tech-lab csoport levelezőlista: a (főként) nemzetközi műszaki, technológiai információk gyűjtése és megosztása

További, már a közeli jövőben fontossá váló területek: natív, marketing automatizálás, mobil, kutatás.

Az MRSZ keretében, de önállóan

Az IAB Hungary 2018 júliusától az MRSZ szervezetén belül teljes önállósággal működik. Saját maga határozza meg tagi feltételeit, beleértve a díjakat, projektek, programokat, tisztségviselőket és egyebeket – és ezzel együtt viseli döntései felelősségét is.


Így tudsz belépni

A tagság feltétele a jelentkezési lap kitöltése és a tagdíj megfizetése, amely sávos rendszerű. Bővebb információ és jelentkezés:

Kapcsolat

Papliczky Pál
IAB Hungary ügyvezető
[email protected]