Csatlakozz!

CSATLAKOZZ!

Legyél te is az IAB Hungary tagja!

Az IAB tagság számos előnyt kínál a digitális világban tevékenykedő média, hirdetők, ügynökségek, szolgáltatók, tanácsadók, stratégiaalkotók számára. Mottónk: információ, inspiráció, interakció.

  • Segítünk lépést tartani

    Fontos, aktuális és hasznos hazai és nemzetközi hírekkel szolgálunk honlapunkon, blogunkban és zárt körű hírleveleinkben.

  • Dokumentumtárat építünk

    Egy helyen kínálunk letöltésre friss iparági jelentéseket, alkalmazandó standardokat, felméréseket, inspiráló esettanulmányokat.

  • Szakszótárat szerkesztünk

    Áttekinthető, kereshető felületen publikáljuk a legfontosabb szakkifejezések rövid, érthető definícióit.

  • Figyelünk a naptárra

    Felhívjuk a figyelmet a közelgő hazai és nemzetközi eseményekre.

  • Támogatjuk a kapcsolatépítést

    Saját találkozókat szervezünk, networking lehetőséget biztosítunk.

  • Büszkék vagyunk tagjainkra

    A frissen belépett cégeket bemutatjuk blogunkban, releváns híreiket megosztjuk a közösségi médiában.

  • Kereshetővé tesszük a szolgáltatásokat

    Tagjaink saját adataikkal, szolgáltatásaikkal bekerülhetnek a nyilvánosan elérhető szolgáltatás-tárunkba.

  • Népszerűsítjük az újdonságokat

    Erősítjük az új reklámeszközök, megoldások ismertségét, használatát és elfogadottságát.

  • Élen járunk a szabványosításban

    Tematikus munkacsoportokban ajánlásokat készítünk új hirdetési formátumokra, szabványokra.

  • Közösen definiáljuk magunkat

    Együtt vitatunk meg és aktualizálunk, majd kommunikálunk kiemelt figyelmet érdemlő szakkifejezéseket.

  • Képviseljük az iparág érdekeit

    Fellépünk, véleményt nyilvánítunk, javaslatot teszünk, lobbizunk a piaci szabályozást érintő ügyekben.

  • Folyamatosan megújulunk

    Odafigyelünk tagjaink változó igényeire, és ezeknek megfelelően bővítjük szolgáltatásainkat, támogatva munkájukat.

  • Gondolunk az utánpótlásra

    Évről évre díjazzuk a digitális marketing és média témában készült legjobb szakdolgozatokat.


Miben tudsz részt venni?

Főbb munkacsoportjaink és tevékenységeik:

  • Médiaszekció: negyedéves hirdetési riport, ágazati feladatok, együttműködések platformja, konzultációs lehetőség
  • Standardizálási munkacsoport: évi 2-3 ajánlás elkészítése, kiadása
  • Programmatic munkacsoport: évi 5-6 személyes találkozó, nemzetközi anyagok feldolgozása, sajtófigyelés, havi hírlevél
  • Adex munkacsoport: negyedéves és éves Adex riportok ellenőrzése, konzultációja, új adatlapok elkészítése
  • Digitális videó munkacsoport: a videós piac standardjainak, fogalmainak egyértelműsítése, képzési terv kidolgozása, közös platform meghatározása
  • Influencer munkacsoport: a felfutó Influencer marketing fogalmainak, esettanulmányainak összegyűjtése, a piac felmérése
  • Adat munkacsoport: az adatpiaccal, az adatvezérelt hirdetési piac kínálati és keresleti oldalával, technológiai megoldásokkal és ajánlásokkal, szabályozással kapcsolatos ismeretek bővítése
  • Analitika munkacsoport: piaci edukáció, szakmai fórum, tapasztalatcsere és az utánpótlásképzés alapozása.
  • Audió munkacsoport: a digitális audió médiapiac felmérése, alapfogalmainak összegyűjtése és definiálása, méréssel kapcsolatos ajánlások és sztenderdekek kialakítása.
  • Oktatási munkacsoport: az oktatás, képzés területén érzékelt kihívások, megoldási lehetőségek megvitatásának fóruma.
  • Hirdetői Klub: évi 2-3 alkalommal nyitott találkozó a digitális kommunikációban érintett, hirdetői oldalon dolgozó szakértőknek.

Az MRSZ keretében, de önállóan

Az IAB Hungary 2018 júliusától az MRSZ szervezetén belül teljes önállósággal működik. Saját maga határozza meg tagi feltételeit, beleértve a díjakat, projektek, programokat, tisztségviselőket és egyebeket – és ezzel együtt viseli döntései felelősségét is.


Így tudsz belépni

A tagság feltétele a jelentkezési lap kitöltése és a tagdíj megfizetése, amely sávos rendszerű. Bővebb információ és jelentkezés:

Kapcsolat

Papliczky Pál
IAB Hungary ügyvezető
[email protected]