CSATLAKOZZ!
Legyél Te is az IAB Hungary tagja!
Az IAB tagság számos előnyt kínál a digitális világban tevékenykedő média, hirdetők, ügynökségek, szolgáltatók, tanácsadók, stratégiaalkotók számára. Mottónk: információ, inspiráció, interakció.
Segítünk lépést tartani
Fontos, aktuális és hasznos hazai és nemzetközi hírekkel szolgálunk honlapunkon, blogunkban és zárt körű hírleveleinkben.
Dokumentumtárat építünk
Egy helyen kínálunk letöltésre friss iparági jelentéseket, alkalmazandó standardokat, felméréseket, inspiráló esettanulmányokat.
Szakszótárat szerkesztünk
Áttekinthető, kereshető felületen publikáljuk a legfontosabb szakkifejezések rövid, érthető definícióit.
Figyelünk a naptárra
Felhívjuk a figyelmet a közelgő hazai és nemzetközi eseményekre.
Támogatjuk a kapcsolatépítést
Saját találkozókat szervezünk, networking lehetőséget biztosítunk.
Büszkék vagyunk tagjainkra
A frissen belépett cégeket bemutatjuk blogunkban, releváns híreiket megosztjuk a közösségi médiában.
Kereshetővé tesszük a szolgáltatásokat
Tagjaink saját adataikkal, szolgáltatásaikkal bekerülhetnek a nyilvánosan elérhető szolgáltatás-tárunkba.
Népszerűsítjük az újdonságokat
Erősítjük az új reklámeszközök, megoldások ismertségét, használatát és elfogadottságát.
Élen járunk a szabványosításban
Tematikus munkacsoportokban ajánlásokat készítünk új hirdetési formátumokra, szabványokra.
Közösen definiáljuk magunkat
Együtt vitatunk meg és aktualizálunk, majd kommunikálunk kiemelt figyelmet érdemlő szakkifejezéseket.
Képviseljük az iparág érdekeit
Fellépünk, véleményt nyilvánítunk, javaslatot teszünk, lobbizunk a piaci szabályozást érintő ügyekben.
Folyamatosan megújulunk
Odafigyelünk tagjaink változó igényeire, és ezeknek megfelelően bővítjük szolgáltatásainkat, támogatva munkájukat.
Gondolunk az utánpótlásra
Évről évre díjazzuk a digitális marketing és média témában készült legjobb szakdolgozatokat.
Miben tudsz részt venni?
Főbb munkacsoportjaink és tevékenységeik:
- Médiaszekció: negyedéves hirdetési riport, ágazati feladatok, együttműködések platformja, konzultációs lehetőség
- Standardizálási munkacsoport: évi 2-3 ajánlás elkészítése, kiadása
- Programmatic munkacsoport: évi 5-6 személyes találkozó, nemzetközi anyagok feldolgozása, sajtófigyelés, havi hírlevél
- Adex munkacsoport: negyedéves és éves Adex riportok ellenőrzése, konzultációja, új adatlapok elkészítése
- Digitális videó munkacsoport: a videós piac standardjainak, fogalmainak egyértelműsítése, képzési terv kidolgozása, közös platform meghatározása
- Influencer munkacsoport: a felfutó Influencer marketing fogalmainak, esettanulmányainak összegyűjtése, a piac felmérése
- Adat munkacsoport: az adatpiaccal, az adatvezérelt hirdetési piac kínálati és keresleti oldalával, technológiai megoldásokkal és ajánlásokkal, szabályozással kapcsolatos ismeretek bővítése
- Analitika munkacsoport: piaci edukáció, szakmai fórum, tapasztalatcsere és az utánpótlásképzés alapozása.
- Audió munkacsoport: a digitális audió médiapiac felmérése, alapfogalmainak összegyűjtése és definiálása, méréssel kapcsolatos ajánlások és sztenderdekek kialakítása.
- Oktatási munkacsoport: az oktatás, képzés területén érzékelt kihívások, megoldási lehetőségek megvitatásának fóruma.
- Hirdetői Klub: évi 2-3 alkalommal nyitott találkozó a digitális kommunikációban érintett, hirdetői oldalon dolgozó szakértőknek.
- PPC munkacsoport: a PPC hirdetési modellel kapcsolatos legújabb ismeretek átadása, egységes ajánlások megfogalmazása, üzleti és jogi tanácsadás, szakképzések ajánlása.
- Oktatói Klub: a hazai felsőoktatási intézmények digitális marketing oktatóiból álló csoport szakmai workshopokkal, kutatásokkal támogatja az oktatási tevékenységet, hogy növelje a marketing szakma ismertségét, elismertségét.
Az MRSZ keretében, de önállóan
Az IAB Hungary 2008 novemberétől az MRSZ szervezetén belül teljes önállósággal működik. Saját maga határozza meg tagi feltételeit, beleértve a díjakat, projektek, programokat, tisztségviselőket és egyebeket – és ezzel együtt viseli döntései felelősségét is.
Így tudsz belépni
A tagság feltétele a jelentkezési lap kitöltése és a tagdíj megfizetése, amely sávos rendszerű. Bővebb információ és jelentkezés:
Kapcsolat
Papliczky Pál
IAB Hungary ügyvezető
[email protected]