Ügynökségek előrejelzései 2024-re: jelentős digitális bővülés, előretörő videós szektor
A Kantar 2024-es előrejelzése és a Dentsu idei évi médiatrendjeit jósló illetve reklámpiaci mozgásait becslő jelentése után ezúttal a Magna,...
A Kantar 2024-es előrejelzése és a Dentsu idei évi médiatrendjeit jósló illetve reklámpiaci mozgásait becslő jelentése után ezúttal a Magna,...
Elkészült a Dentsu jövő évi piaci mozgásokat előrejelző jelentése, amely szerint a globális reklámköltések összértéke idén várhatóan eléri a 752,8...
A WARC legújabb jelentése szerint a globális reklámköltés idén 4,4%-kal, 2024-ben pedig 8,2%-kal növekedhet, ami egyben azt is jelenti, hogy...
Az ügynökségi csoportok sorra mutatják be szokásos nyári becsléseiket, legutóbb például a Dentsu előrejelzéséről írtunk, ezúttal a GroupM számai következnek. ...
Május végén jelent meg a Dentsu évközi globális reklámköltési előrejelzése, amelyet a szokásos év végi kiadványához hasonlóan ezúttal is a...
Az IAB Europe tizenhetedik alkalommal készítette el az előző évi reklámköltési adatokat listázó The AdEx Benchmark című riportját, amelyet az...
A 2021-es év rekordmértékű növekedése után a digitális hirdetési költések visszafogottabb, de még mindig kétszámjegyű (10,8%) növekedést tudtak produkálni 2022-ben...
Ha március, akkor érkeznek az immár hagyományossá vált IAB AdEx- és AdExpect-adatok is, amelyeket ezúttal is egy IAB Café keretében...
A Dentsu előrejelzése után a Zenith, a Magna és a GroupM decemberi becsléseiből szemezgetünk. (tovább…)
Az IAB UK és a PwC adatai alapján 2022 első félévében 12,52 milliárd fontot költöttek a brit hirdetők digitális kommunikációra,...