IAB-webináriumon mutatja be a Google a Privacy Sandboxot

internet

Az IAB Europe és a Google két online eseményt is szervez a digitális szakmának, hogy segítsen megérteni a harmadik feles sütik 2024-es kivezetése kapcsán, a Google által fejlesztett Privacy Sandbox működését. Az első webinárium december 6-án, kedden lesz, amelynek fókuszában a Topics API-k állnak, amelyeket már egy ideje tesztelnek is Chrome-ban, de részletesen szóba kerülnek […]

Ingyenes

Újszerű, szokatlan, emlékezetes digitális megjelenésekkel lehet nevezni a Pixel Perfect Awardsra

internet

Már javában várják a nevezéseket a Pixel Perfect Awards (PPA) digitális versenyére, amelyet a Kreatív Magazin és a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) szervez. A PPA a korábbi, szintén a magazin által indított Best.net digitális verseny átstrukturált, kibővített változata lesz; a verseny arculatát a Publicis Groupe Hungary kreatív csapata készítette. A versenyre olyan, Magyarországon bejegyzett […]

Berlinben gyűlnek össze az e-kereskedelem nagyágyúi

STATION Berlin Luckenwalder Str. 4-6, Berlin

Ismét megnyitja kapuit Európa legnagyobb, e-kereskedelemmel foglalkozó rendezvénye Berlinben, amely évek óta fontos találkozási pontja és ismeretszerző bázisa az e-kereskedelmi szektorban dolgozóknak. Az eseményen olyan kiállító cégek képviseltetik magukat, mint a Shopware, a Kaufland, a Checkout, az SAP, az Ekata, a Wish, a Huboo, a Meest vagy a Criteo, a meghívott előadók között pedig idén […]

50 eurós kedvezménnyel kínálnak jegyeket a 2023-as d3con konferenciára

Hamburg

A legnagyobb konferencia Európában, amely a digitális reklámozás jövőjével foglalkozik – ezzel a mottóval jelentette be az IAB Europe, hogy megnyílt a jelentkezés a jövő márciusi d3con konferenciára, amelyre most 50 eurós kedvezménnyel kínálnak belépőket. A Hamburgba szervezett, kétnapos rendezvény első felét, egészen pontosan március 21-ét a Hirdetők Napjaként emlegetik, amelyet a hirdetőknek és ügynökségeknek […]