Az online hirdetési csalásokról tart webináriumot az IAB Europe

Online

Az IAB Europe februárban frissítette Guide to Quality kiadványát, amellyel 2021 óta igyekszik utat mutatni a digitális ökoszisztéma szereplői számára a transzparencia és az elszámoltathatóság kérdéseiben. A legújabb útmutató idén is olyan kulcsfontosságú szempontok alapján vezeti az olvasót, mint a viewability, a márkabiztonság, a hirdetési csalás, a kampányok kreativitása, a felhasználói élmény és az adatvédelem. […]

IAB Europe: Virtual Programmatic Day

Idén június 6-ára szervezik a Virtual Programmatic Day-t, amely az iparág szakértőit és gondolkodóit hozza össze minden évben azért, hogy feltárják az európai programmatic kereskedelmet befolyásoló legújabb trendeket, mozgatórugókat és akadályokat. A rendezvény célja, hogy a résztvevők olyan gyakorlati betekintést és ismereteket szerezzenek, amelyek az iparág többi szereplője által alkalmazott innovatív stratégiák és technikák részei […]

Már lehet nevezni a MIXX Awards Europe-ra!

Az IAB Europe 2024-ben is meghirdeti MIXX Awards pályázatát, amelyre egész Európából várják a jelentkezéseket. A verseny minden évben a kontinens legjobb digitális hirdetési kampányait díjazza, amelyeknek az előző évben jelentős szerepük volt a digitális reklámipar fejlődésében. A pályázatra olyan európai piacokon működő céges csapatok jelentkezését várják, amelyek a 2023-as évben egy-egy általuk sikeresnek gondolt […]

IAB Europe webinárium: Sokszínűség, esélyegyenlőség és közös döntéshozatal a programmatic területén

Az IAB Europe június 26-án online szemináriumot szervez az automatizált hirdetési piacra fókuszálva, amely során a sokszínűség, az esélyegyenlőség és a szervezeten belüli közös döntéshozatal (angolul diversity, equity, and inclusion – DEI) fontosságára igyekeznek felhívni a figyelmet. Egy olyan iparágban, amely az innovációra és a folyamatos kapcsolódásra épít, a sokszínűség és a befogadás kultúrájának támogatása […]

IAB Europe webinárium: Fókuszban a mesterséges intelligencia

Online

Folytatódik az IAB Europe Great Debate című online szeminárium sorozata, amelynek központi témája ezúttal a mesterséges intelligencia lesz. Az előadók névsorát és a pontos programot hamarosan közzéteszik, az IAB-tagok számára ingyenes eseményre azonban már javában fogadják a regisztrációt, amelyet itt tudtok megtenni. Kapcsolódó: 12 elgondolkodtató mondat a mesterséges intelligenciáról Ügynökségek előrejelzései 2024-re: jelentős digitális bővülés, […]