CTV-re és retail mediára építő héttel bővül a Digital Upfronts 2023 rendezvénye

London , Egyesült Királyság

A Digital Upfronts idén ősszel ismét teret ad a személyes találkozásoknak, ezúttal ráadásul már közel négy hetet igyekszik megtölteni programokkal. A szeptember 27. és október 19. közé tervezett rendezvénysorozatra a digitális reklám- és marketing szakma legnagyobb szereplőit hívták meg előadókként, akik a színpadon a legfrissebb trendeket vonultatják majd fel, amelyek várhatóan a legnagyobb mértékben határozzák […]

A digitális audiohirdetésekről tart webináriumot az IAB Europe és a GroupM Nexus

Online

„The Evolution of Digital Audio Advertising Report 2023” címmel jelent meg a GroupM Nexus és az IAB Europe közös jelentése, amely a digitális audiohirdetések jelenlegi trendjeivel és befektetési lehetőségeivel foglalkozik. A kiadvány mélyebb betekintést ad a csatorna használatának előnyeibe, többek között arra a kérdésre is választ adva, pontosan hogyan és miért használják a márkák kampányaikban […]

Október 19-én ismét CTV Day!

Online

Folytatódik a CTV Day névre keresztelt, panelbeszélgetésekből álló és piaci elemzésekre épülő sorozat, amely időről időre a Connected TV-ben rejlő lehetőségeket és a témával kapcsolatos legújabb kutatási eredményeket vizsgálja. Az októberi 19-i eseményen a legutóbbi, CTV-s európai kutatásról lesz szó, beleértve a méréseket, az idei trendeket és a jövőbe mutató lehetőségeket. A délután fél négykor […]