
Események Search and Views Navigation
2021 április
Addressability Solutions Roadshow
Részletes információk azokról az átfogó megoldásokról, amelyeket 2021-ben dolgoznak ki a piac számára. A résztvevők megtudhatják, hogyan lehet a harmadik féltől származó cookie-k és azonosítók elvesztését pótolni szabványos, az adatvédelmet és a felelősségvállalást támogató addressability megoldásokkal. A részvételhez regisztráció szükséges.
Tudj meg többet »IAB Europe Digital Audio Day – H1 2021
Keynote előadások és panelbeszélgetések a digitális audio aktuális helyzetéről és izgalmas újdonságairól. A részletes program az esemény honlapján érhető el. A részvételhez regisztrációra van szükség.
Tudj meg többet »Safe Supply Chain: Powered by Transparency
A digitális hirdetési iparág működését megnehezítő hirdetési csalások és malware-ek hatékony ellenszere lehet az ellátási lánc átláthatósága. Ez az esemény a supply chain iparági sztenderdjeire és a beszállítókkal szemben támasztható elvárásokra koncentrál, beleértve az ajánlott technikai eszközöket. Az eseményre regisztrálni szükséges.
Tudj meg többet »Cégmarketing – 2021
Kinyílik-e a világ újra, vagy marad minden online? Merre mozdulnak a célcsoportok? Hol, mivel, hogyan érhetjük el fogyasztóinkat, ügyfeleinket ebben a médiazajos világban, hogy meghallják az üzeneteinket? A cégmarketing új kihívásairól, a szemléletváltásról, az üzeneteink eredményes átformálásáról, az emberek, ügyfelek igényeinek megváltozásáról és az azokra adható eredményes, jó válaszokról, és nem utolsósorban az ehhez szükséges technológiákról szól a Cégmarketing trendek idei konferenciája.
Tudj meg többet »IAB Europe Virtual CTV Event – H1 2021
A virtuális rendezvényen panelbeszélgetések és elemzések segítenek megérteni ezt a feltörekvő, izgalmas és Európában rendkívül széttagolt digitális hirdetési csatornát, az ökoszisztéma lehetőségeit és kihívásait. Többek közt szó lesz a programmatic lehetőségeiről, a consent és privacy kérdésköréről, az aktuális fejleményekről és az Európa-szerte tapasztalható különbségekről a CTV piacán. Részletes program az esemény hivatalos oldalán. A részvétel regisztrációhoz kötött.
Tudj meg többet »2021 május
Virtual Programmatic Day – H1 2021
Az iparág legnagyobb virtuális találkozója, a Virtual Programmatic Day (VPD) a legújabb piaci trendekre összpontosít, beleértve a költéseket, a motivációkat, az akadályokat, a legfontosabb növekedési területeket (mint például a csatlakoztatott TV) és a programmatic jövőjét a sütik utáni korszakban. A 2020 első félévi eseményen több mint 1500-an vettek részt. Részletes program az esemény hivatalos oldalán. A részvételhez regisztráció szükséges.
Tudj meg többet »2021 november
d3con
10. alkalommal kerül megrendezésre a digitális reklám jövőjéről szóló nagyszabású konferencia Hamburgban, központban a programmatic témájával.
Tudj meg többet »2022 február
E-Commerce Berlin Expo
A legagyobb tisztán e-kereskedelemmel foglalkozó rendezvény Európában, amelyre ezúttal több mint 9000 résztvevőt és 200 előadó várnak.
Tudj meg többet »