MRSZ: Kétszámjegyű csökkenést hozott 2022 a média reklámbevételekben
Elkészült a Magyar Reklámszövetség 2022-es média- és kommunikációs piac költéseit felmérő jelentése, amelynek legfontosabb megállapításai a következők: A piac 2022-ben...
Frissítette programmatic CTV útmutatóját az IAB Europe
Az IAB Europe Programmatic Trading Committee szakértői 2021 tavaszán dolgoztak ki egy útmutatót azzal a céllal, hogy európai szintű áttekintést...
A digitális analitikáról tanulnál? Itt egy lista a képzési lehetőségekről
"Sikerült egy piaci hiányt pótló összeállítást készítenünk, ami összegyűjti a digitális analitika iránt érdeklődőknek, hogy honnan tudnak az egyes alterületekről...
Elkészült az Analitika munkacsoport 2023-as digitális analitika iránytűje
Miért van egyre kevesebb és pontatlanabb adatunk? Milyen iparági trendek lesznek hatással a mérésekre? Miért és hogyan kell a méréseket...
AdExpect-kutatás a digitális reklámpiac várakozásairól: töltsd ki te is!
Az IAB nyolcadik alkalommal végez előzetes várakozásokat felmérő kutatást tagjai és partnerei körében a digitális reklámpiac alakulásáról és legfontosabb változásairól....
Így alakult a hazai programmatic piac 2022-ben
A HOPPex (Hungarian OmniPublisher Programmatic Exchange) idén is elkészítette összegzését a magyar programmatic piac előző évi alakulásáról, amelyből kiderül, hogy a...
“Súlyos következményei lehetnek a jogszabályi meg nem felelésnek, ezek elkerülésében segítünk a cégeknek”
Adatvédelem, kiberbiztonság, közösségi média, technológia-transzfer, internetjog és szellemi tulajdonjog – csak néhány fogalom, amely kapcsán a digitális profilú vállalkozások a...
A márkáknak kísérletezniük kell az új technológiákkal, ha nem akarnak lemaradni az adaptációs versenyben
A TBWA reklámügynökségi hálózat szerint a 2023-as CES fókuszában a technológia humanizálódása állt. Ez egyébként nem új trend, az utóbbi...
Egyre nagyobb az AI szerepe a fogyasztói élmények személyre szabásában
A CES minden évben izgalmas betekintést ad a technológia új trendjeibe, és ez idén sem volt másképp. Ezúttal a ZenithMedia...
Megalakult az IAB Hungary Oktatói Klubja
Az IAB Hungary tavaly novemberben kezdeményezte az Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért (EMOK) szervezettel közösen egy digitális Oktatói Klub megalakítását,...
SDA: Három betű, amit érdemes megjegyezni a digitális reklámozás zöld világában
Sustainable Digital Advertising, azaz fenntartható digitális reklámozás – néhány éve még csak niche téma volt, napjainkban az egyik legtöbbet emlegetett...
Az IAB összefogásra szólítja szervezeteit a törökországi és szíriai földrengés áldozatainak megsegítésére
Az IAB Europe támogatásáról biztosította a törökországi IAB-t és nemzetközi összefogásra kéri tagjait a Törökországban és Szíriában február 6-án pusztító...