Szoftver.hu: A világ vezető szoftverei és a róluk szóló legfrissebb infók egy helyen
Irodai dokumentáció, digitális 3D tervezés és kreatív alkotás – a Trans-Europe Zrt. által üzemeltetett szoftver.hu weboldala a világ vezető szoftvercsaládjaival...
NMHH: Megindult a televízió-előfizetések lemorzsolódása, erősödik a streaming
A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság évente végzett reprezentatív felmérése szerint legutóbb már a háztartások közel fele (44%) nézett filmeket...
Nézegessetek fotókat! – Így ünnepeltétek velünk a 15. születésnapunkat
Szeptember 13-án a Back2Work rendezvényünkön ismét együtt köszöntöttük az őszt tagjainkkal és mindazon meghívott vendéggel, akik az elmúlt 15 évben...
Vajon lesz jövőre reklámadó? Ismét a reklámipari szereplők közérzetét vizsgálja az MRSZ
A Magyar Reklámszövetség a Scores Group kutatóintézettel közösen már a hatodik alkalommal készíti el a szövetség Barométer kutatását, amelyben a kommunikációs iparág aktuális...
Novák Péter: Ma már nem mondhatod egy fiatalnak, hogy “gyere a digitálisba dolgozni”
Novák Péter a kezdetektől fogva a hazai digitális piaci történések sűrűjében tartózkodott, pedig eleinte nem nagyon volt kedve megnézni édesapja...
Az Európai Bizottság megnevezte a digitális világ hat kapuőrét
Az Európai Bizottság szeptember 6-i döntésével első alkalommal minősített a digitális piacokról szóló jogszabály értelmében kapuőrré hat szolgáltatót. Ezek az Alphabet, az Amazon, az...
Emlékek, történetek, fontos arcok az elmúlt 15 évből – Veletek, titeket ünneplünk!
Tizenöt évesek lettünk. Még nem nagykorúak, de határtalanul lelkesek és mindazon sikereinkre büszkék, amelyeket tagjainkkal közösen értünk el. Ezért az...
GA4 vagy GA360? A skálázhatóság, az üzemeltetési garancia és az adatgazdagság a tét!
Szeptember elsején ismét az Analitika Munkacsoport hívta képernyők elé a mérések iránt érdeklődőket egy mindenki számára ingyenes online szemináriummal. A webinárium ezúttal...
Ezekkel a témákkal várnak titeket a munkacsoportok a szeptember 13-i nyílt napon
Az IAB Hungary idén ősszel lesz 15 éves, amelyet szeptember 13-án délután négy órától a Jégkertben (Budapest, II. kerület, Bakfark Bálint...
InfoScreen: Kijelzőinkkel környezetbarát, nyugodt és befogadó környezetet biztosítunk a reklámkampányoknak
Személyes tapasztalaton alapuló hiányérzet hívta életre azt a céget, amely digitális kijelzőket telepít társasházakban, hogy annak lakói a ház ügyes-bajos...
Az Egyesült Királyságban a 15-24 éves fiatalok 68%-a naponta néz rövid formátumú videókat
Az Ofcom hatodik éve készíti el Media Nations névre keresztelt kutatási jelentését, amelynek célja, hogy azonosítsa a legfontosabb trendeket a...
A globális reklámköltés 2024-ben az 1 billió dollárt is elérheti, az idei felét 5 mamutcég húzza be
A WARC legújabb jelentése szerint a globális reklámköltés idén 4,4%-kal, 2024-ben pedig 8,2%-kal növekedhet, ami egyben azt is jelenti, hogy...