Erdélyi Eszter: A videós piac folyamatosan nő, mindenképp foglalkozni kell vele!
"Abban a pillanatban, ahogy Addressable TV formában lehet kiszolgálni digitális televíziós hirdetéseket, hirtelen egy nagyon komoly hot topikként jelenhet meg...
B2B munkacsoport alakul, ha ti is benne vagytok!
"A marketingszakma szeret a Coca-Cola, Pepsi, McDonalds, Nike kampányairól beszélni, míg a B2B márkák kommunikációjáról nem sok szó esik. Az...
Megjelent a 2022-es AdEx jelentés az európai piacról
Az IAB Europe tizenhetedik alkalommal készítette el az előző évi reklámköltési adatokat listázó The AdEx Benchmark című riportját, amelyet az...
Házon belül értékesíti online reklámfelületeit a Ringier Hungary
Jánosi Péter, a Ringier Hungary kereskedelmi igazgatója A Ringier Hungary médiavállalat 2023. január óta a teljes online, print és BTL termékportfóliójának...
Menzaételektől a fitneszsütikig – Gasztro-influenszerekkel erősít a NuHeadz
Az elmúlt években a receptkönyvek szerepét átvették a TikTok- és Instagram Reels-videók: a mai fiatalok már ezekből a videós tartalmakból...
Egyre fontosabb a figyelem mérése a digitális marketingben
Egy átlagos fogyasztót naponta több ezer reklámüzenettel bombáznak az online térben, így aztán egyre nehezebb a figyelmét elnyerni, majd megtartani....
Elindult az új TCF 2.2 szabvány!
A szolgáltatóknak és kiadóknak 2023. szeptember 30-ig kell átállniuk az új TCF szabványra, amely 2023. május 16-án lépett életbe. (tovább…)
Közéleti podcastektől a true crime hangjátékig – Közel duplájára nőtt a hazai podcasthallgatók száma
Másfél millió és 5,6 : ezt a két számot vigyétek haza magatokkal – így összegezte Román Balázs prezentációja első, középső...
IAB Legjobb szakdolgozat pályázat: szegedi diákokkal beszélgettünk
Ismét eredményt hirdettünk márciusban, és ezúttal egy szegedi diák is volt a győztesek között. Ennek kapcsán kaptunk meghívást egy diákokkal...
IAB US: Több mint negyedével nőtt a podcast médiacégek reklámbevétele tavaly
Május 11-én a világ legnagyobbként emlegetett, podcast témára épített eseményén, a New York-i Podcast Upfront rendezvényen mutatták be az amerikai...
MRSZ-kutatás: A kommunikációs piac egyre pesszimistább
Ötödik alkalommal készítette el a Magyar Reklámszövetség a Scores Group kutatóintézettel közös Barométer kutatását, amelyben a kommunikációs iparág aktuális helyzetét...
🎧 IAB Europe: Lehetőségek és kihívások az in-gaming hirdetések kapcsán
Május 9-én az IAB Europe egy webinárium keretében mutatta be az áprilisban frissített In-Gaming útmutató fontosabb változtatásait. Az online szemináriumon...