- Ez az esemény elmúlt.
Digitális Mesterkurzus
2019.03.01. - 2019.03.29.
A kurzus keretében a szakma legjobb aktív szakembereitől lehet megtanulni az egyes online és digitális médiumok, reklám és hirdetési lehetőségek jellemzőit, tulajdonságait, marketingkommunikációs felhasználási lehetőségeit, továbbá helyét és súlyát a médiapiacon belül.
Kiderül, hogy melyek azok a legfontosabb kérdések és szempontok, amelyeket egy vállalati döntéshozónak figyelembe kell vennie, hogy az adott vállalat stratégiai célkitűzéseit legjobban szolgáló, a marketing stratégiához és marketingkommunikációs tevékenységhez integráltan illeszkedő digitális és online mixet kialakítsa.
A képzés leginkább a hirdetők, médiatulajdonosok, sales house-ok, illetve ügynökségek vezető beosztású és munkatársi szintű kollégái számára ajánlott, akik a gyakorlatban foglalkoznak az online reklámozáshoz kapcsolódó feladatokkal.