Események betöltése

« Összes Események

  • Ez az esemény elmúlt.

GDPR, TCF… How To Maximise Monetisation While Respecting User Choice In 2021

2021.03.11. @ 3:00 du. - 4:00 du.

A GDPR mellett az elmúlt 2 évben számos jelentős változás történt, amelyek hatással vannak a digitális reklám ökoszisztémára. Legtöbbjük a változó társadalmi elvárásoknak tudható be: a fogyasztók tudatosabban állnak hozzá a privacy témájához, és élnek a választási lehetőségeikkel.

Ennek következtében az elmúlt években egyre több szabályozást várnak el az adatvédelmi hatóságoktól (DPA), az iparág új, közös szabványt (TCF v2.0) fogadott el, és több nagy technológiai cég saját kezdeményezéseket indított a privacy javítása érdekében (lásd Google Privacy Sandbox vagy az Apple iOS14 funkciói).

Mit jelent ez az iparági bevételekre nézve? Alacsonyabb bevételre kell számítani, ha a közönség jelentős része nem járul hozzá a nyomonkövetéséhez? Hogyan lehet olyan felhasználók számára hirdetést megjeleníteni, akik ezt nem hagyták jóvá?

Az eseményen a Pubstack és Didomi szakembereinek részvételével az alábbi témákról lesz szó:

  • A hirdetési bevételek és a GDPR consent közötti kapcsolat.
  • A legfontosabb CMP-mel kapcsolatos problémák, amelyek bevételcsökkenést eredményezhetnek.
  • Várható hozzájárulási arányok, benchmarkok.

A részvétel regisztrációhoz kötött.

Helyszín

Szervező

Search kampány