Események betöltése

« Összes Események

  • Ez az esemény elmúlt.

IAB Cafe: Mivé lettél influencer marketing?

2022.06.15. @ 9:00 de.

A Tik-Tok térnyerésével hihetetlenül rövid idő alatt jelentek meg a piacon korábban nem ismert influencerek. Hirdetői és ügynökségi oldalon is egyre nagyobb kihívás lépést tartani és eligazodni: Ki az, aki hiteles? Ki az aki megbízható? És ki az, aki tényleg úgy tudja hitelesen képviselni az adott márkát, hogy közben a célcsoport felé kreatívan és szórakoztatóan is tud kommunikálni?

Melyik tartalom lesz sikeres? Hogyan mérhetjük az influencer kampányunkat? Milyen jogi buktatókra kell figyelnünk?

Ezeket az izgalmas kérdéseket boncolgatjuk 2022. június 15-én 9 órától, az IAB Influencer munkacsoportjának szakmai délelőttjén, melyre szeretettel várunk!

Időpont: 2022. június 15., szerda, 9:00 – 11:00 

Helyszín: Publicis House (1053 Budapest Irányi utca 17.)

Program:

8:30 – 9:00
Regisztráció

9:00 – 9:15
„Hááát… nektek ezt tudni kellene?!” – Bajtaiová Eva (Senior Media Planner), Dot Creative

A DOT Creative médiaszakembereként két éve foglalkozik aktívan influencerekkel, ezalatt sok olyan sikeres kommunikációt valósítottak meg, melynek alapja a precíz tervezés és a jó brief volt. A prezentáció során érinteni fog minden olyan kérdést, aminek fel kell merülnie az első lépéseknél, hogy olyan kampányok valósuljanak meg, amelyek maradéktalanul támogatják az ügyfelek céljait. Ennek alfája és ómegája a jó brief és az átgondolt üzenet.

9:15 – 9:30
Hazai influencer marketing trendek 2022 – Farkas Dániel (COO – Vezető menedzser), Star Network

Hol, hogyan, mennyit dolgoznak együtt a márkák 2022-ben a hazai influencerekkel. Farkas Dániel az egyik legnagyobb hazai Influencer marketing ügynökség vezetőjeként első kézből hozza el gyakorlati tapasztalatait az infuencer marketing jelenlegi tendenciáiról és tapasztalatairól. Számok, ábrák, trendek minden mennyiségben, egy igazán gyakorlatias előadás keretén belül.

9:30 – 9:45
Hogyan mérjük az influencert? – Krizsán-Kis Anett (Digital Business Development Manager), Nielsen

Egyre több hirdető ismeri fel azt a tényt, hogy influencer marketing kampánya során a leghitelesebb influencert kiválasztani a márkájához egy igen fontos stratégiai lépés. De vajon honnan tudjuk ki lesz a legideálisabb influencer a brandünk-höz? Hogyan és mi alapján válasszunk? Vajon megtérül-e az influencerre fordított költségünk?

9:45 – 10:00
Hogyan lesz egyetlen Insta Story-videóból több milliós elérésű tartalom? – Horváth Ádám, NuHeadz Talent Management

A NuHeadz Talent Management az influencerek képviselete mellett a tartalmaik disztribúciójával is foglalkozik. Kajdi Csaba Cyla tartalmainak példáján keresztül az előadó azt mutatja be, hogyan gondolják újra Csaba népszerű Instagram Story-videós tartalmait a többi közösségi média felületre? Hogyan osztják meg a Facebook, a YouTube és a TikTok-felületein az elkészült videókat, hogyan szerkesztik és vágják újra őket minden esetben az adott platform igényeire szabva a tartalmat – azaz, hogyan lehet egyetlen videós tartalommal akár több millió embert elérni a legfiatalabbaktól az idősebb korosztályig?

10:00 – 10:05
IAB Hungary Legjobb szakdolgozat a digitális marketingről verseny

Szabó Ákos a Budapesti Corvinus Egyetem Marketing Intézet volt hallgatója mondja el, hogy miért és miről is írta szakdolgozatát influencer témában. Ákos a „Taka a celebvilágnak – előkelő púposkodás a közösségi médiában A hitelesség és a paraszociális kapcsolat vizsgálata az influencer-marketing korában” című dolgozatával az egyik győztese volt az IAB Hungary Legjobb szakdolgozat a digitális marketingről versenyének.

10:05 – 10:20
Influencer kampányok jogi buktatói. De mit is jelent ez? – Kapi Anikó, ügyvéd az IAB Influencer Munkacsoport vezetője

A jog mindenhol a szükséges fék, de mikor és hogyan kell behúzni egy influencer kampány tervezésénél és a kampány során. Előkerülnek érdekes példák és jelenlegi trendek, de szó fog esni a GVH „Tájékoztató az influenszer marketingről” című tájékoztatóról is, ami jelenleg – a kommunikációs anyag elkészítésekor – tervezetként érhető el, a hatóság még nem véglegesítette.

10:20 – 10:50
Influencer marketing témában kerekasztal beszélgetés a szakma szereplőivel. 

Moderátor: Rényi Balázs, az RTL Magyarország marketing és kommunikációs stratégája

Beszélgetőpartnerek:

  • Buza Balázs (Head Of Content), Intren
  • Farkas Dániel (COO – Vezető menedzser), Star Network
  • Horváth Ádám (Alapító), NuHeadz Talent Management
  • Haász Dömötör (Senior Brand Communication Manager), Nespresso
  • New Land Media képviselője

10:50 – 11:50
Networking

Regisztráció:  https://forms.gle/61WaWCRWBx2wKbQB6

Az esemény az IAB Hungary és az IAB Hirdetői Klub tagjai számára ingyenes, de regisztrációhoz kötött.

További érdeklődők jegy vásárlása ellenében látogathatják az eseményt.

 

A rendezvény támogatói:

Részletek

Dátum:
2022.06.15.
Időpont:
9:00 de.
Esemény kategóriák:
,
Esemény címkék:

Helyszín

Publicis House
Irányi utca 17.
Budapest, 1053 Magyarország
+ Google Térkép
View Helyszín Website