Reggeli az audio piac új aranykoráról

Tudd meg, mit kell tenned a podcasttel, ha a médiában dolgozol! 2020 fontos évszám a legnagyobb amerikai rádiós hálózat, a National Public Radio (NPR) életében. Idén ugyanis már több reklám és szponzorciós bevétel érkezik podcastekből, mint a klasszikus rádiós felületekről. A Guardian brit lap szerint 2020-ban 1,2 milliárd dollár reklámbevétel származik podcastekben elhelyezett hirdetésből a […]

9900Ft

A digitális audiohirdetésekről tart webináriumot az IAB Europe és a GroupM Nexus

Online

„The Evolution of Digital Audio Advertising Report 2023” címmel jelent meg a GroupM Nexus és az IAB Europe közös jelentése, amely a digitális audiohirdetések jelenlegi trendjeivel és befektetési lehetőségeivel foglalkozik. A kiadvány mélyebb betekintést ad a csatorna használatának előnyeibe, többek között arra a kérdésre is választ adva, pontosan hogyan és miért használják a márkák kampányaikban […]