Teljesítmény- és elérésnövelés a harmadik feles sütik utáni világban

Online

Szeptember hónapban az IAB Europe több online eseményt is szervez a digitális hirdetési ágazatban egyre hangsúlyosabb témaként megjelenő bizalom és transzparencia témakörében. A Trust and Transparency Industry Insider névre keresztelt online rendezvénysorozat következő részében az Adform kerül középpontba. Ha abból indulunk ki, hogy történelmi szempontból mindig a nagy csapások voltak az innováció legjobb motorjai, akkor talán […]

Ingyenes

IAB Europe Industry Insider: A TikTok szerepe a harmadik feles sütik kivezetését követő időszakban

Online

Lassan tényleg a végéhez közeledik a harmadik féltől származó sütik korszaka, amely miatt 2024 utolsó negyedévére a digitális marketing tájképe is átformálódk. Ez pedig hatással lesz arra is, hogy a vállalatok hogyan azonosítják majd célközönségüket, hogyan jelenítik majd meg hirdetéseiket, és hogyan mérik majd online kampányaik hatékonyságát. Az IAB Europe november 14-re tervezett webináriumának előadói […]