Az online hirdetési csalásokról tart webináriumot az IAB Europe

Online

Az IAB Europe februárban frissítette Guide to Quality kiadványát, amellyel 2021 óta igyekszik utat mutatni a digitális ökoszisztéma szereplői számára a transzparencia és az elszámoltathatóság kérdéseiben. A legújabb útmutató idén is olyan kulcsfontosságú szempontok alapján vezeti az olvasót, mint a viewability, a márkabiztonság, a hirdetési csalás, a kampányok kreativitása, a felhasználói élmény és az adatvédelem. […]

IAB Europe: Virtual Programmatic Day

Idén június 6-ára szervezik a Virtual Programmatic Day-t, amely az iparág szakértőit és gondolkodóit hozza össze minden évben azért, hogy feltárják az európai programmatic kereskedelmet befolyásoló legújabb trendeket, mozgatórugókat és akadályokat. A rendezvény célja, hogy a résztvevők olyan gyakorlati betekintést és ismereteket szerezzenek, amelyek az iparág többi szereplője által alkalmazott innovatív stratégiák és technikák részei […]