Internet Hungary 2021

PCA

"A fogyasztók öntudatra ébredése" Mert minden kiscicában ott lakozik egy oroszlán (is). Az Internet Hungary ismét élőben nyújt lehetőséget rá, hogy a szakmai képviselői személyesen találkozzanak október 12-13-án a siófoki Hotel Azúrban. Early Bird regisztráció szeptember 17-ig. További információ az esemény honlapján.

Doing Good – CSR Award 2021 nevezési határidő

Pályázni a 2020. augusztus 2. és 2021. augusztus 1. között, Magyarországon futott társadalmi felelősségvállalási projektekkel lehet. A versenybe nevezhet minden, Magyarországon tevékenykedő cég, mely ellen jogerős ítélet szabálysértési eljárás nem született.

Smart Company – 2021

A válság alatt okossá váló cégek nagyon jó döntést hoztak. A gyors technológiaváltás, a digitális beruházásokra koncentrálás mellett, a túlélés kényszerében óriási tempóban tértek át a folyamatban, komplex, összekapcsolt rendszerben működésre. Megtapasztalhatták, hogy az automatizálás, a robotizáció és a digitalizáció nem csak a nagyok privilégiuma. Még nem késő erre az útra térni, melynek eredménye egy […]

Lollipop 2020 nevezési határidő

A legjobb márkaélményeket és aktivációkat keresi a Covid-szünet után visszatérő 2021-es Lollipop. A versenyre olyan alkotások nevezhetőek, melyek a 2019. október 18. és 2021. október 29. közötti időszakban kerültek nyilvánosságra. A pályázók pályázatuk beadásával automatikusan nyilatkozatot tesznek arról, hogy a beküldött anyag mind koncepcionálisan, mind megvalósításában saját munka. Adaptáció nem nevezhető.

CTV Is For Everyone

A márkák és ügynökségek egyaránt igyekezek jobban átlátni a digitális TV lehetőségeit. Az okoseszközök terjedésével és a streaming mindennapossá válásával a hirdetőknek át kell gondolnia a televíziós stratégiáját. Ezen a webináriumon a Magnite és a Statista közös kutatása lesz a központban, amely az Egyesült Királyság, Franciaország, Németország, Olaszország és Spanyolország piacairól készített alapos elemzést, a […]

Account-Based Marketing és TikTok

A meetupon a Growth Masters szakemberei első körben az account-based marketinget veszik górcső alá, majd bemutatják, milyen növekedési lehetőségeket rejt magában a Tiktok. Elárulnak néhány műhelytitkot, és egy friss esettanulmányt is prezentálnak, hogy élő példán keresztül mutassák be, hogyan növekednek azok a szervezetek, melyekkel együtt dolgoznak. A két előadás után networkingre is lehetőség nyílik. A […]

990Ft

Virtual Programmatic Day – H2 2021

Az iparág legnagyobb virtuális találkozója, a Virtual Programmatic Day (VPD) a legújabb piaci trendekre összpontosít, beleértve a költéseket, a motivációkat, az akadályokat, a legfontosabb növekedési területeket (mint például a csatlakoztatott TV) és a programmatic jövőjét a sütik utáni korszakban. Részletes program az esemény hivatalos oldalán. A részvételhez regisztráció szükséges.

d3con

10. alkalommal kerül megrendezésre a digitális reklám jövőjéről szóló nagyszabású konferencia Hamburgban, központban a programmatic témájával.

IAB Café 2021 november – Fókuszban a podcast

Időpont: November 25. 9.00 - 10.30 Helyszín: Internet (Zoom webinar) Költség: Az eseményen való részvétel díjmentes, de regisztrációhoz kötött! Téma: Nagyjából nyolcszázezer magyar hallgat heti rendszerességgel podcast műsorokat. Kik, miért és hogyan hallgatják ezt az újabb típusú, on demand audiomédiát? Hogyan érdemes megjelenni podcastek környezetében? Program: 9.00 - 10.00 Előadások 1. Ők a magyarországi podcast-hallgatók […]

Introduction to In-Gaming Webinar

Az IAB Europe november első felében jelentette meg Introduction to In-Gaming elnevezésű dokumentumát, amelyben a játékokon belüli hirdetések világát járja körül. A publikált körkép alapján ezen a webináriumon a terület szakemberei mutatják be a játékokban rejlő kulcsfontosságú lehetőségeket, kihívásokat és innovációkat. A részvétel ingyenes, de regisztrációhoz kötött.