Az IAB Hungary, mint a digitális reklámipar szakmai szervezete a Google, a GroupM Akadémia, az OMD és az RTL Magyarország támogatásával szakdolgozati pályázatot hirdetett a felsőoktatásban végzett hallgatók számára. Legjobb Szakdolgozat 2018

A pályázatok benyújtására 2019. március 31-ig volt lehetőség. A megadott határidőig számos aktuális témában több tucat színvonalas és érdekes szakdolgozat érkezett be hozzánk. Nagyon köszönjük minden résztvevőnek a nevezést!

Az IAB Hungary, a Google, a GroupM Akadémia, az OMD és az RTL Magyarország szakembereiből álló zsűri döntése alapján az alábbi pályaművek kerültek döntőbe:

  • Kovács Adrienn (BME-GTK): Pinterest eszközök Magyarországon
  • Faltányi Csaba Zobor (METU) Chatbotok a kereskedelemben
  • Szaller Dávid (Corvinus): Influencerek, online márkázás
  • Tompa Ferenc (METU): Gamer asztal bevezetése, online kampány
  • Somogyi Fanni (Corvinus): Instagram, microinfluencerek
  • Buzás Janka (Corvinus): YT bloggerek hitelessége videokampányokban
  • Kosik Réka (Corvinus): Érzékszervi marketing online mérése
  • Szekeres Beáta (METU): NGO-k digitális marketing lehetőségei
  • Kalocsai Zsombor (ELTE Kommunikáció): Online news, márkázás

Gratulálunk a szerzőknek! A győztes kihirdetésére ünnepélyes keretek között kerül majd sor, ennek részleteivel hamarosan jelentkezünk.

Támogatóink: