Megvásárolható kutatásunk

INFLUENCER INSIGHT HUNGARY 2024

Az első 360 fokos influencermarketing-kutatás a hazai piacról

Két kutatás egy kiadványban: egy reprezentatív* fogyasztói kutatás a 15 év feletti internethasználók influencertartalom-fogyasztásáról és egy mélyinterjús szakértői kutatás az influencer marketingben jártas, jelentős tapasztalattal rendelkező piaci szakemberekkel.

Az Influencer Insight Hungary 2024 digitális kiadvány adatokkal gazdagon felszerelt ábrákon és grafikonokon keresztül mutatja meg a hazai influencer marketing helyét és megítélését a folyamatosan változó digitális piacon, miközben a jelen kérdései mellett a közeli jövővel is foglalkozik.

*Az Inspira Research által készített kutatási jelentés alapjául szolgáló adatfelvétel 2024 februárjában zajlott, amelyhez 1000 fő 15 év feletti hazai internetezőt vizsgáltak – a minta reprezentatív nem, kor, iskolai végzettség és településtípus jellemzők mentén.

Az Influencer Insight Hungary 2024 digitális kiadvány ára:
IAB-tagoknak:
200 000 forint+áfa
Nem IAB-tagoknak: 300 000 forint+áfa

 

A kiadvány az alábbi kérdésekre ad válaszokat:

  • Kik és milyen felületeken követnek ma hazánkban influencereket?
  • Milyen jellegű influencertartalmakat követnek a legtöbben, és melyeknél a legnagyobb a bevonódás mértéke?
  • Melyik napszakban fogyasztanak legtöbben ilyen tartalmakat?
  • Milyen különbségek vannak a férfi és a női követők influencertartalom-fogyasztási szokásaiban?
  • Hol találhatók, és kik azok a követők, akik utána is néznek a véleményvezérek által hirdetett termékeknek, szolgáltatásoknak?
  • Milyen típusai vannak az influencertartalom-fogyasztóknak, és milyen tulajdonságaik, szokásaik alapján sorolhatók be egyik vagy másik csoportba?
  • Micro-, nano- vagy ambassador influencer: mikor, melyiket, mire érdemes használni; milyen az ideális influencer pool?
  • Mit tartalmazzon a brief az influencer-együttműködések során?
  • Milyen mérőszámokra érdemes figyelni?
  • A Twitch és a Threads hol helyezkedik el az influencer marketingre használt platformok népszerűségi listáján?
  • Ki, milyen szerepet tölt be a reklámláncolatban, és melyek a leggyakoribb együttműködési módok?
  • Milyen jövőt jósolnak az influencer marketingnek a piaci szakértők? Mely tényezők segítik és melyek gátolják a növekedést?

 

A kiadványról érdeklődni és azt megrendelni az alábbi űrlap kitöltésével lehet.


    Legyél Te is az IAB Hungary tagja!

    Az IAB-tagság számos előnyt kínál a digitális világban tevékenykedő média, hirdetők, ügynökségek, szolgáltatók, tanácsadók és stratégiaalkotók számára. Tagjaink több hazai és nemzetközi kutatáshoz, riporthoz is ingyenes hozzáférést kapnak, workshopokon és rendezvényeken vehetnek részt díjmentesen, kiadványainkat kedvezményekkel vásárolhatják meg. További információ a tagsággal járó előnyökről és a csatlakozás lehetőségéről: itt!