Audience Credibility
Egy adott influencer követőbázisának valódisága. A követők valódisága hatással van az influencer hitelességére is. (tovább…)
Egy adott influencer követőbázisának valódisága. A követők valódisága hatással van az influencer hitelességére is. (tovább…)
Hirdetési forma, melyben a platform által biztosított módon az influencer-tartalom elérése hirdetéssel kerül növelésre, az influencer-tartalom kiemelésével. (tovább…)
A szponzorált vagy reklámtartalom egyik típusa, formája. Elsősorban videós tartalmak esetén értelmezhető. (tovább…)
A szponzorált vagy reklámtartalom egyik típusa, formája. Elsősorban videós tartalmak esetén értelmezhető. (tovább…)
A mesterséges, nem valós követőt Fake-follewereknek hívjuk. (tovább…)
Olyan személy, aki rendkívül lelkes és elkötelezett valamilyen érdeklődés, személy, tevékenység iránt. Ők az influencer által elért követők legjobban befolyásolt...
Jellemvonás, amelyet az adott személy, csoport vagy szervezet birtokol egy célcsoport szemében. (tovább…)
Véleményvezér, aki/ami a digitális környezetben befolyás gyakorlására, fogyasztói vélemény formálására képes, függetlenül a követőszámának nagyságától. (tovább…)
Az influencer marketing együttműködés során alkalmazott azon információk és utasítások összessége, amelyek segítik, vezetik az influencert abban, hogy az együttműködés...
Elsősorban a social médiában megvalósuló kommunikációs gyakorlat összefoglaló megnevezése. (tovább…)
Olyan ügynökségi forma, amelynek elsődleges, központi tevékenysége az influencerekkel való partneri együttműködésből származik. (tovább…)
Digitális felület, ahol a hirdetők és az influencerek üzletkötése megvalósulhat. (tovább…)
Influencerkampányt értékelő kimutatás. (tovább…)
Kifejezett elköteleződés az influencer részéről, hogy egy meghatározott ideig, vagy együttműködés során kizárólag az adott márkával, megbízóval működik együtt. (tovább…)
Médiatudományi alapfogalom, azokat a személyiségeket jelölik ezzel a meghatározással, akik több csatornát tudatosan egyszerre alkalmaznak. (tovább…)
A social médiában követőnek/feliratkozónak hívjuk, amikor valaki az adott accountra feliratkozott. (tovább…)
A nagy követőtáborral rendelkező influencerek megnevezése. (tovább…)
A márkanagykövet (más néven brand ambassador) a márkaismertség és eladásösztönzés céljából alkalmazott entitás (személy, dolog, virtuális entitás). (tovább…)
A legnagyobb követőtáborral rendelkező influencerek megnevezése. (tovább…)
A közepes követőtáborral rendelkező influencerek megnevezése. (tovább…)