Sopov István, elnök (Adaptive Media)

István a Budapesti Műszaki- és Gazdaságtudományi Egyetemen szerzett műszaki menedzseri diplomát Információmenedzsment szakirányon. Egyetemi tanulmányai mellett 2004-ig a PORT.hu főszerkesztője volt, ezt követően marketing igazgatói majd kereskedelmi igazgatói pozícióban elsősorban a PORT.hu hirdetési felületeinek értékesítésért felelt 2006 végéig. 2007 elején alapította meg az Adaptive Media Sales House-t, amit ügyvezető igazgatóként vezet. A cég a legnagyobb független digitális hirdetésértékesítéssel foglalkozó sales house a magyar piacon. Húsz fős csapattal szolgálják ki a hirdetői igényeket, a hazai prémium oldalak mellett nemzetközi kiadványok értékesítésével is foglalkoznak. Több, mint öt éve foglalkozik programmatic értékesítéssel is.

Dudás Gergely (RTL Magyarország)

Gergely 2000-ben diplomázott a BGE kereskedelmi szakán, amelyet kiegészített 2004-ben marketing mester diplomával. 17 éve dolgozik jelenlegi munkahelyén, folyamatosan egyre több és összetettebb feladatokat vállalva, melynek eredményeképpen 2008-2015 között, mint értékesítési igazgató, 2015-től kereskedelmi igazgatóként találkoznak vele az ügyfelek. A televíziós értékesítés mellett az egyre hangsúlyosabb digitális értékesítési területért is felelős. Szívügye, és az IAB-n belül legfőbb célja az online videós piac fejlesztése, amely meggyőződése szerint a következő időszak legnagyobb növekedést generáló területe a digitális hirdetési piacnak.

Kardos Gábor (Magyar Jeti)

Kardos Gábor az ELTE Radnóti gimnáziumában és a pennsylvaniai Haverford Schoolban végezte középiskolai tanulmányait, majd a Budapesti Közgazdaságtudományi Egyetemen Vezetés és szervezés szakon szerzett diplomát. 2003-ban ösztöndíjjal az Universiteit Maastricht hallgatója volt Strategic Management szakon. Pályafutását diákként a Magyar Televíziónál kezdte társ-műsorvezetőként, majd 2 évig sajtófigyelőként dolgozott. 2000-től foglalkozik az online médiával hivatásszerűen: az Index.hu-nál eleinte projektmenedzseri, 2001 végétől lapigazgatói feladatokat látott el, több válsághullámon és tulajdonosváltáson keresztül. 2007-től már ügyvezetőként irányította az operatív munkát az Index, a kapcsolódó kiadványok és a közösségi szolgáltatások (Inda, Blog.hu) területén. Ezzel párhuzamosan 2006-tól a CEMP Zrt. Üzletfejlesztési igazgatója lett, valamint 2007-től az ETARGET SE igazgatósági tagja, 2010 januárjától elnöke. A magyar IAB megalakulásától 2 éven át a Médiaszekció vezetője volt. 2012-2013 között a Ringier digitális üzletágának igazgatója. 2013 óta a 444.hu-t kiadó Magyar Jeti Zrt vezérigazgatója.

Kovács Péter (CEMP)

Péter a BME Gazdaság- és Társadalomtudományi Karán végzett 2010-ben, ahol kommunikáció- és médiatudományt tanult. Tanulmányai után a Kreatív magazint is kiadó, valamint a Kreatív Online-t is működtető Professional Publishing Hungary kiadónál helyezkedett el, ahol fél év rendezvényszervezés után átkerült az értékesítési csapatba.
2013-ban csatlakozott a CEMP Sales House csapatába – amely számos vezető hazai online portál értékesítéséért felel (Index, Femina, Totalcar, PORT.hu, Napi stb.) – ahol kezdetben a direkt értékesítés volt a feladata, majd később beletanult az ügynökségi kapcsolattartás világába is.
2016 év vége óta értékesítési vezetőként dolgozik, ahol a direkt- ügyfélkapcsolatokért felelős csoportot vezeti. Hobbija a zene, filmek és az utazás.

Lunczner Ádám (Mindshare)

Ádám a Mindshare vezető médiaigazgatója 2017 óta, amely magában foglalja a digitális és hagyományos médiumokkal való kapcsolattartást. 2008 óta dolgozik a digitális kommunikáció területén. Első feladatai között weboldalak fejlesztése, social média felületek kezelése volt, majd 2011-től 3 évig a listing terület piacvezető cégeinél dolgozott különféle feladatokon (allegroup, Schibsted). Itt elsősorban a teljes marketing stratégia kialakítása, digitális és offline marketing tervezés, kampányok irányítása volt a dolga, ahogy ezt folytatta független tanácsadóként is, míg 2015 év elején nem csatlakozott mostani munkahelyéhez, a Mindshare-hez, mint Digitális Igazgató.

Nagy Tamás (PHD Hungary)

Nagy Tamás 2014. óta tölti be a PHD Hungary médiaügynökség ügyvezető igazgatói pozícióját. A szakember 2002-ben csatlakozott az OMNICOM csoporthoz, ahol hat évig kutatás-fejlesztési területen dolgozott, majd Pepsi médiatervezési, a későbbiekben pedig a Vodafone média- és stratégiai tervezési feladatait látta el az OMD-ben. Ezt követően két éven keresztül Millward Brown Hungary Target Group Index (TGI) divíziójának munkatársa, majd üzleti vezetője. A piackutatási oldalon tett kitérő után, visszatérve az OMNICOM Media Group-hoz, kutatási igazgatóként az ügynökségcsoport teljes kutatási tevékenységért felelt 2011 és 2014 között. Tanulmányai során a Budapesti Gazdasági Főiskola Külkereskedelmi karán közgazdász, a University of Lincoln egyetemen Business Administration, az ELTE-n pedig szociológia szakon szerzett diplomát.

Novák Péter (Dentsu Aegis)

Péter 21 éve foglalkozik digitális marketinggel és médiával. 2017. júniusától a Dentsu Aegis Network Hungary ügynökségi csoport ügyvezetője. Korábban a Matávnet, Kirowski, Origo, Használtautó csapatait erősítette. A Magyar Reklámszövetség Elnökségének és Ügyvezetésének 2000. évtől tagja, 2006-2009 között, majd 2016-17-ben a szakmai szervezet alelnöke. Az IAB alapító elnöke 2008-2016 között, a digitális reklámköltések felmérését 1999-től vezeti, 2008-tól az IAB Hungary Adex munkacsoportjának vezetője.

Rusvai Richárd (Central Media)

Richárd a Szent István egyetem Gazdaság és Társadalomtudományi karán szerezte diplomáját. 2007-ben kedzett a Sanoma Media Budapestnél dolgozni account manager pozícióban, melyet két év után a key account munkakör követett. 2010 és 2014 között a digitális key account csoportot vezette. A Centralnál ezen felül digitális értékesítési és fejlesztési vezetőként tevékenykedett, a cég digitális értékesítési stratégiájának kialakításában is részt vett. 2017 óta digitális értékesítési igazgatóként már a teljes értékesítésért és az ezzel kapcsolatos fejlesztésekért felel.

Sólyom Balázs (UPC Magyarország)

Balázs első digitális feladata a 2000-s évek elején egy nonprofit szervezetnél, az OGC Kft-nél. Első munkahelye az Invitel volt, ahol 2009-2016 között dolgozott. A digitális divízió felépítése, és a teljes terület fejlesztése volt a fő feladata – nevéhez fűződik többek között, a céges weboldalak, webshop, és online ügyfélszolgálat fejlesztése, közösségi média bevezetése, online kommunikáció megújítása, saját attribúciós modell kialakítása. Munkáját az elmúlt években Content Marketing Award, Effie és az Év Honlapja szakmai díjakkal ismerték el 2017 januártól irányítja a UPC online divízióját, online igazgatóként, ahol biztosítják és felügyelik a teljes magyarországi vállalat digitális jelenlétét. 2016-tól a Metropolitan Egyetemen is oktat digitális hatékonyságmérést, illetve a MAKSZ digitális kurzusain is előad.

Szutor Ferenc (Adverticum)

Szutor Ferenc 1997-2000 között az Argo Rt.-nél, illetve az Option Kft.-nél dolgozott mint webfejlesztő és projektvezető. 2000-2004 között a Netrix Internet Kft. társtulajdonosa, illetve projektmenedzsere, 2005-2010 között az Orgament Rendezvényszervező Kft. társtulajdonosa és ügyvezetője volt. 2000 óta tagja a Prím, majd az Adverticum csapatának, ahol kezdetben designerként és projektmenedzserként, később pedig az online üzletág igazgatójaként dolgozott. 2005-től kereskedelmi és ügyfélkapcsolati igazgatóként vett részt a cég életében, majd 2013-tól az Adverticum Zrt vezérigazgató-helyettese. Tanulmányait a Budapesti Műszaki Főiskolán, illetve a Budapesti Kommunikációs Főiskolán végezte.