Elnökség - Erdélyi Eszter

Erdélyi Eszter

Atmedia

2003-ban diplomázott a Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Karán, Marketing szakirányon, mely mellett a Haageni Egyetem hallgatója volt 2003-2005-ben. Az egyetemi évek alatt a helyi DDGÁZ (jelenleg EON) kirendeltségen kóstolgatott bele a marketing asszisztensi teendőkbe, majd a Ferling PR munkatársa volt, mint PR ügyfélkapcsolati asszisztens.

Szakmai karrierjét 2003-ban a Boomerang Mediánál kezdte, majd kiemelt ügyfélkapcsolati menedzserként dolgozott a Danubius Sales House-nál, ahol rádiós piaci tapasztalatot a Danubius és a Roxy Rádióreklámértékesítésével szerzett. Online hirdetésértékesítéssel először az Index.hu Zrt-nél foglalkozott szintén kiemelt ügyfélkapcsolati menedzserként. 

Az Atmediához is az online értékesítési csapatba érkezett 2018-ban. Online üzletfejlesztési és értékesítési csoportvezetőnek 2018. novemberben nevezték ki, akkor, amikor a vállalatnál másfél éve elindított üzletág megújította stratégiáját és letisztult portfóliójának fejlesztésében kiemelt hangsúlyt kapott a jogtiszta videós tartalom dinamikus növelése, valamint az új, jól célozható, brandsafe tartalmakat kínáló partnerek megtalálása.

Az IAB videós munkacsoport tagja 2019 óta, 2021. júliusa óta, a munkacsoport vezetője. Azóta egy IAB napot sikerült szerveznie, az összes munkacsoport részvételével, valamint az Internet Hungary konferencián egy IAB videós munkacsoport kerekasztalt, mely során a videós tartalmak fontosságát, értékesitési sajátosságait elemezték.

Szintén tagja az Oktatási munkacsoportnak is.