Átláthatóság és bizalom a fenntarthatóság és az MI területén
szeptember 27. @ 12:00 de.
Szeptember 27-én The Great Debate – Trust & Transparency címmel az IAB Europe ismét megrendezi az elmúlt években már hagyománnyá vált eseményét, amelyen a digitális reklámipar új kulcsfontosságú területeit figyelembe véve iparági szakértők osztják meg nézeteiket arról, hogyan lehetne növelni a hitelességet, átláthatóságot, bizalmat a digitális hirdetések területén.
Az idei év fókusztémája a fenntarthatóság és a mesterséges intelligencia, amelyek kapcsán az is szóba kerül, mennyire fontos a bizalom kiépítése és az átláthatóság megteremtése mindkét területen. Az esemény második felében az éves márkabiztonsági szavazás eredményei tükrében szóba kerül az európai márkabiztonság jelene és a jelenlegi gyakorlat alapján a szabályozás kérdése.
A webináriumra ezen az oldalon keresztül tudtok regisztrálni.