Early bird jegyeket kínálnak a milánói Interactra
május 21. @ 9:00 de. - május 22. @ 4:00 du.
Az IAB Europe tizenhetedik alkalommal rendezi meg a már hagyománnyá vált, legnagyobb éves eseményét, az Interactot, amelyen európai hirdetők, iparági szakértők, ügynökségek és médiatulajdonosok találkoznak, inspirálódnak és cserélnek tapasztalatot egymással. A rendezvényt idén is májusban, egészen pontosan 21-én és 22-én tartják, a helyszín azonban ezúttal Milánó.
A kétnapos eseményen a digitális reklám és marketing szakma képviselőit számos vitaindító előadással, panelbeszélgetéssel várják, és ahogy azt a szervezők ígérik, bőven adnak lehetőséget a kapcsolatépítésre is. Idén a találkozót az interaktivitásra tervezik kidomborítani, ezért egy-egy adott témát körbejáró előadás után az iparági szakértők a közönség helyszínen feltett kérdéseire is választ adnak. Az esemény fókusztémái a mesterséges intelligencia, a harmadik feles sütik kivezetése, a digitális ipar fenntartarthatósága, a Connected TV és a retail media köré épülnek, így többek között az alábbi kérdésekre igyekeznek válaszokat adni:
- Vajon készen áll az iparág a harmadik féltől származó cookie-k megszüntetésére?
- Hol van az AI helye és mekkora az üzleti értéke a digitális reklámiparban?
- Mikor jön el a programmatic módon vásárolható tévés hirdetések ideje?
- Nagy a hype a retail media körül – mit mutatnak a legfrissebb eredmények?
- Polikrízis idén milyen eredmények elérése reális a digitális reklámpiactól?
- Honnan várható a jövőben a digitális hirdetési szektor növekedése?
- Mire kell számítani a digitális reklámszabályozással kapcsolatban?
A folyamatosan frissülő program és az előadók névsora miatt a rendezvény honlapját érdemes böngészni, belépőjegyeket pedig április 12-ig ezen az oldalon lehet foglalni. IAB-tagok további 10 százalékos kedvezményt kapnak az early bird belépőből, amelyet az IABpartners10 kóddal érvényesíthetnek.