Események betöltése

« Összes Események

Influencer Insight Hungary 2024: IAB Cafén mutatjuk be az első hazai, kétirányú influencermarketing-kutatás eredményeit

május 7. @ 9:00 de. - 1:00 du.

IAB-tagsággal ingyenes

Május első keddjén ismét egy szakmai délelőttre hívunk titeket, amelynek fókuszában ezúttal a hazai influencer piac áll. Az a piac, amelynek költéseire és méreteire egyre többen kíváncsiak, és amelynek nagyságát az Adex és az Influencer Munkacsoport több hónapos munkájának eredményeként most először sikerült megbecsülni digitális piacunkon.

A május 7-i szakmai délelőttön tehát szó lesz majd a médiatortába került költési számról, piacméretről és a jelenlegi trendekről, de itt mutatjuk be a hazai influencerpiacot minden eddiginél átfogóbb módon vizsgáló két kutatásunk eredményeit is.

Az Inspira Research segítségével készített B2B kutatásban a hazai influencer marketing helyét és megítélését mértük fel a piaci szakértők körében. A fogyasztói felmérésünkben (B2C) pedig többek között olyan kérdésekre kerestünk válaszokat, mint például, hogyan tekint a hétköznapi internetező az influencerkampányokra, kik fogyasztanak ilyen tartalmakat, mekkora a meggyőző erejük a tartalom-előállítók által reklámozott termékeknek, szolgáltatásoknak, és mennyire érzi közel magához a felhasználó az influencereket.

A két kutatásból egy olyan digitális kiadványt készítettünk, amely az influencer marketinggel foglalkozó piaci szereplőket segítheti abban, hogy láthatóvá, eredményessé váljanak influencerkampányaik.

Program:

  • Médiatortában az influencermarketing-költés! – Novák Péter (Adex Munkacsoport vezető; Aleph Hungary, country manager)
  • Az influencerek látható és mérhető médiaértéke, avagy hogyan változnak a hirdetői igények és mi az influencer szerepe a marketingmixen belül? – Dobos Gábor (Dot Creative, head of social) és Erős Attila (Dot Creative, digital business partner)
  • Szereplők, platformok és formátumok, mik és kik állnak a számok mögött? A B2B és a B2C kutatásról Melles Katalin, az Inspira Research kutatási igazgatója és Géczi Tamás ügyvezető igazgató beszél
  • Kerekasztal-beszélgetés a B2B kutatásról és a médiatortába került költésről: Czabányi Enikő (Telekom), Erős Attila (Dot Creative), Éder Zsuzsanna (Refresher – Centrál Média), Farkas Dániel (Star Network), Fuller Bianka (influencer, pszichológus), Nagy Péter (Red Lemon) és Novák Péter (IAB Adex Munkacsoport vezető; Aleph Hungary) részvételével. A beszélgetés moderátora: Kapi Anikó (Influencer Munkacsoport vezető, Kapi Legal)
  • Kerekasztal-beszélgetés a fogyasztói kutatásról és a jelenlegi trendekről: Beretka Bernadett (BioTech USA), Gedeon Ferenc (Publicis Group), Hadacs Bálint (Mito), Horváth Ádám (NuHeadz Talent Management), Keresztessy Zoltán (Post For Rent), László Panna (Refresher – Central Médiacsoport) és Prezenszki Alex (Mediator). A beszélgetést Török Dia (GroupM Hungary) vezeti.

Mikor? 
2024. május 7-én 9 órától 12:30-ig (regisztráció 8:30-tól)

Hol?
Irányi Palota (Publicis House, 1053 Budapest, Irányi utca 17.)

A három előadást követően, a két kerekasztal-beszélgetés előtt 15 perces szünetet tartunk, amelyben a rendezvény támogatóinak köszönhetően frissítőkkel és könnyű harapnivalóval váruk titeket.

A rendezvény IAB-tagoknak ezúttal is ingyenes, azonban regisztrációhoz kötött, amelyet itt tudtok megtenni.
Az MRSZ-tagcégek egy főt díjmentesen regisztrálhatnak, az IAB Hirdetői Klub, az Oktatói Klub és az IAB partnerszervezetei (ÖRT, EMOK, MMSZ, MPRSZ) 50 százalékos kedvezménnyel vehetnek részt az eseményen. Azon érdeklődők, akik nem tagjai és nem szakmai partnerei a szervezetnek, 40 000 Ft + áfa áron válthatnak belépőt.

Az IAB Café és az Influencer Insight Hungary 2024 kiadvány támogatói:

A rendezvényhez a helyszínt biztosítja:

Kapcsolódó:

Részletek

Dátum:
május 7.
Időpont:
9:00 de. - 1:00 du.
Összeg:
IAB-tagsággal ingyenes
Esemény kategória:
Esemény címkék:
, ,

Szervező

IAB Hungary

Helyszín

Irányi Palota (Publicis House)
Irányi utca 17.
Budapest, 1053
+ Google Térkép