Események betöltése

« Összes Események

  • Ez az esemény elmúlt.

Ingyenes webináriumot tart a Meta a fiatalokat védő tartalmi újításairól

szeptember 13. @ 11:00 de. - 1:00 du.

Ingyenes

Szeptemberben az IAB Europe több online eseményt is szervez a digitális hirdetési ágazatban egyre hangsúlyosabb témaként megjelenő bizalom és transzparencia témakörében. A szeptember 13-ra tervezett, Londonból közvetített webinárium egyik meghívott előadója Tara Hopkins, az Instagram közcélú szabályozásért felelős EMEA-régiós vezetője, aki a digitális reklámozásban meglévő kérdéseket, bizonytalanságokat járja körül, és igyekszik támpontokat adni arra nézve, hogy milyen teendők szükségesek még ezen a téren a fenntartható jövő érdekében.

Ezúttal ugyanis, a Trust and Transparency Industry Insider című eseményen a Meta kerül középpontba, ahol annak szakértői beszélnek azon újításokról, amelyeket a fiatalok jólétének és biztonságának védelme érdekében alkalmaznak a Facebook és az Instagram platformokon.

A webináriumra ezen az oldalon keresztül lehet regisztrálni.

A témához kapcsolódóan érdemes elolvasni azt a kutatást is, amelyet nemrég a világ hirdetőit tömörítő WFA megbízásából a Nielsen készített a gyerekeket bombázó reklámok kapcsán, és amelynek összegző kulcsmondata így szólt: nem igaz, hogy a gyerekek lépten-nyomon HFSS élelmiszerek reklámjaiba botlanának az online térben. A felmérés szerint a fiatalok nagyon kevés olyan reklámmal találkoznak, ahol a hirdetett termék a HFSS (high fat, salt and sugar, azaz magas zsír-, só- és cukortartalmú) kategóriába esik, egészen pontosan a kiskorúakat célzó hirdetések 1,45 százaléka ilyen. Minderről bővebben itt írtunk.

Illusztráció: Thomas Ulrich / Pixabay

Ezek is érdekelhetnek:

 

 

Részletek

Dátum:
szeptember 13.
Időpont:
11:00 de. - 1:00 du.
Összeg:
Ingyenes
Esemény kategória:
Esemény címkék:
, , ,
Honlap:
https://iabeurope.eu/events/industry-insider-with-meta-supporting-parents-guardians-teens/

Helyszín

Online
London, Egyesült Királyság

Szervező

IAB Europe