Események betöltése

« Összes Események

  • Ez az esemény elmúlt.

Mérési trendek és a 3rd party cookie apokalipszise

2021.06.25. @ 10:00 de. - 1:00 du.

Jelentős változások lesznek idén az online marketing, illetve általában az online felületek mérése kapcsán, ami minden online marketingest és felület tulajdonost érinteni fog. Most nem lesz elég, hogy a nemzetközi cégekre bízzuk magunkat és csak használjuk marketing/mérési eszközeiket. Fel kell készülnünk, hogy a meglévő és a jövőben összegyűjthető adat minél több legyen, és a lehető legkevesebbet veszítsük el a hatékonyságban!

Az EMOK (Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért) és az IAB Hungary Analitika munkacsoportja közös workshopot szervez a témáról 2021 június 25-én pénteken, 10.00-13.00 óráig.

Helyszín: online platformon keresztül, melynek linkjét július 24-én küldjük a regisztráltaknak.

A rendezvény az IAB tagok és a Hirdetői Klub tagjai számára ingyenes, de regisztrációhoz kötött.

Regisztrálj és mentsd el az időpontot a naptáradba!

PROGRAM:

1. Mérési trendek 2021-ben! Miben hoz jelentős változást a Google Analytics V4 használata?
Előadó: Tóth Nóra, Intren

2. LifeTimeValue – Hogyan lehet követni egy felhasználót több látogatáson keresztül, és üzleti értéket számolni nála hosszútávon?
Előadó: Szabó Balázs, HD marketing

3. 3rd party cookie apocalypse – Mi is történt eddig, mi várható még 2021-ben?
Előadó: Deli Norbert, HD marketing

4. Kerekasztal: Mérési trendek és 3rd party cookie apocalypse
Résztvevők: Tóth Nóra, Szabó Balázs, Geiger Tamás (Jabjab, PPCPro), Varjú János (OTP Bank) moderál: Dr. Szűcs Krisztián

Részletek

Dátum:
2021.06.25.
Időpont:
10:00 de. - 1:00 du.

Helyszín

Szervező