Megalakulás: 2019. június

A csoport célkitűzései:

A három legfőbb feladat:

  • Piaci edukáció – miért, mire és mikor hasznos az analitika

  • Szakmai fórum, tapasztalatcsere

  • Utánpótlásképzés alapozása

Az edukációról

Az analitika sok esetben nem önálló szakterületként jelenik meg a magyar piacon, hanem hozzácsapva más – szintén fontos – szakághoz (mint pl. SEM, PPC, fejlesztés), emiatt kevéssé tud érvényesülni, miközben számos üzleti probléma megértésének az alapja, kiindulópontja. Az Analitika több mint a Google Analytics vagy webshop forgalmi riportok összessége, bár természetesen ezek nyilván fontos elemei az eszköztárnak. Azonban ennél sokkal többet jelent, gondolkodásmódot, melyet számos eszköz, módszer tud támogatni.

A szakmai fórumról

A csoport egy olyan platform kíván lenni, ahol az analitikával foglalkozó szakértők megismerhetik egymást, beszélgethetnek a munkájuk kereteiről, az alkalmazott eszközökről.

Vezető:

Buják Zita

Buják Zita (MITO)

Zita 12 éve foglalkozik performance fókuszú marketinggel. Karrierjét média területen kezdte, az MTI marketinges csapatának tagjaként, ezt követően egy keresőmarketing ügynökség senior keresőmarketing tanácsadója és SEO specialistája volt. 2011-ben csatlakozott a Mitóhoz, mint a keresőmarketing és webanalitikai divízió vezetője, 2018 óta pedig a performance üzletágat vezeti.

 

 

A csoport tagjai:

  • Balogh-Seregi Inez (Dentsu)
  • Buják Zita (MITO)
  • Butta Szilárd (Vodafone)
  • Darvas Péter (RTL)
  • Deli Norbert (HD Marketing)
  • Fuchs Mercédesz (Mediaworks)
  • Gyöngyösi Balázs (MITO)
  • Hada Gergely (Wavemaker)
  • Illés Szabolcs (New Land)
  • Püsök Ruben (Mediator)
  • Szabó Anita (UPC)
  • Tóth Nóra (Intren)
  • Varga Anett (RTL)
  • Varga Valentin (RAS)
  • Varju János (OTP Bank)
  • Villányi Dániel (Café)
  • Zsoldos Dániel (Centrál)

Szeretnél csatlakozni a munkacsoporthoz, vagy egy újat indítanál? Jelentkezz a dora.finaczy@iab.hu címen!

További munkacsoportjaink listája