Megalakulás: 2019. június

A csoport célkitűzései:

A három legfőbb feladat:

  • Piaci edukáció – miért, mire és mikor hasznos az analitika

  • Szakmai fórum, tapasztalatcsere

  • Utánpótlásképzés alapozása

Az edukációról

Az analitika sok esetben nem önálló szakterületként jelenik meg a magyar piacon, hanem hozzácsapva más – szintén fontos – szakághoz (mint pl. SEM, PPC, fejlesztés), emiatt kevéssé tud érvényesülni, miközben számos üzleti probléma megértésének az alapja, kiindulópontja. Az Analitika több mint a Google Analytics vagy webshop forgalmi riportok összessége, bár természetesen ezek nyilván fontos elemei az eszköztárnak. Azonban ennél sokkal többet jelent, gondolkodásmódot, melyet számos eszköz, módszer tud támogatni.

A szakmai fórumról

A csoport egy olyan platform kíván lenni, ahol az analitikával foglalkozó szakértők megismerhetik egymást, beszélgethetnek a munkájuk kereteiről, az alkalmazott eszközökről.

Vezető:

Deli Norbert (HD marketing)

2007 óta foglalkozik napi szinten online marketinggel, azon belül is performance eszközök menedzselésével.

Az évek alatt több mint 3,5 milliárd forint elköltésében segédkezett, amit kkv-k és márkák hirdetésére használtak fel, így ismeri az összes lehetőségét a Google Ads és a Facebook rendszereinek.

10 éve saját cégében, a HD marketing digitális ügynökségben, jelenleg 19 fős csapatával mindig keresik az új lehetőségeket.

 

 

A csoport tagjai:

  • Balogh-Seregi Inez (Dentsu)
  • Buják Zita (MITO)
  • Butta Szilárd (Vodafone)
  • Darvas Péter (RTL)
  • Deli Norbert (HD Marketing)
  • Fuchs Mercédesz (Mediaworks)
  • Gyöngyösi Balázs (MITO)
  • Hada Gergely (Wavemaker)
  • Illés Szabolcs (New Land)
  • Püsök Ruben (Mediator)
  • Szabó Anita (UPC)
  • Tóth Nóra (Intren)
  • Varga Anett (RTL)
  • Varga Valentin (RAS)
  • Varju János (OTP Bank)
  • Villányi Dániel (Café)

Szeretnél csatlakozni a munkacsoporthoz, vagy egy újat indítanál? Jelentkezz az [email protected] címen!

További munkacsoportjaink listája