IAB UK webinárium: Célzás és mérés adatok nélkül

Online

Az utóbbi időben komoly változáson megy keresztül a digitális reklámipar a kampányok célzását és mérését illetően. Elég csak az Apple-eszközökön 2021 elején bevezetett, a hirdetői adatkezelésre figyelmeztető IDFA rendszer módosítására gondolni, amely a tavalyi év első felében a közösségi médiás költések terén is éreztette hatását. De sok a bizonytalanság a harmadik feles cookie-k Chrome-ból való, […]

Ingyenes

Teljesítmény- és elérésnövelés a harmadik feles sütik utáni világban

Online

Szeptember hónapban az IAB Europe több online eseményt is szervez a digitális hirdetési ágazatban egyre hangsúlyosabb témaként megjelenő bizalom és transzparencia témakörében. A Trust and Transparency Industry Insider névre keresztelt online rendezvénysorozat következő részében az Adform kerül középpontba. Ha abból indulunk ki, hogy történelmi szempontból mindig a nagy csapások voltak az innováció legjobb motorjai, akkor talán […]

Ingyenes