Virtuális vitadélutánok: Átláthatóság és bizalom a digitális reklámpiacon

internet

Az átláthatóság és az elszámoltathatóság hiánya a digitális reklámpiacon is komoly súrlódásokat okoz, ezért idén szeptemberben az IAB Europe több online eseményt is szervez a digitális hirdetési ágazatban egyre hangsúlyosabb bizalom és transzparencia témakörében. Ezen a több alkalmas rendezvénysorozaton a meghívott előadók a jelenlegi gyakorlatot, annak problémáit és a lehetséges megoldásokat vitatják meg. Az első […]

50 eurós kedvezménnyel kínálnak jegyeket a 2023-as d3con konferenciára

Hamburg , Németország

A legnagyobb konferencia Európában, amely a digitális reklámozás jövőjével foglalkozik – ezzel a mottóval jelentette be az IAB Europe, hogy megnyílt a jelentkezés a jövő márciusi d3con konferenciára, amelyre most 50 eurós kedvezménnyel kínálnak belépőket. A Hamburgba szervezett, kétnapos rendezvény első felét, egészen pontosan március 21-ét a Hirdetők Napjaként emlegetik, amelyet a hirdetőknek és ügynökségeknek […]