IAB UK webinárium: Célzás és mérés adatok nélkül

Online

Az utóbbi időben komoly változáson megy keresztül a digitális reklámipar a kampányok célzását és mérését illetően. Elég csak az Apple-eszközökön 2021 elején bevezetett, a hirdetői adatkezelésre figyelmeztető IDFA rendszer módosítására gondolni, amely a tavalyi év első felében a közösségi médiás költések terén is éreztette hatását. De sok a bizonytalanság a harmadik feles cookie-k Chrome-ból való, […]

Ingyenes

Mit várhatunk 2023-ban a CTV-től?

internet

A csatlakoztatott eszközök egyre nagyobb méretű terjedése alaposan feladja a leckét a korábban külön felületekre szabott hirdetésekre épülő üzleti modellek követőinek, már csak azzal is, hogy például a digitális natív videókat a nappali nagy képernyőjére viszi. Vajon hogyan alakítják ezek a fejlesztések a CTV piacát a következő egy- másfél évben? Mi lesz az eredménye annak […]

Ingyenes