A legjobb digitális kampányokat és kutatási projekteket keresi az IAB Europe

Megosztás

Az IAB Europe idén is meghirdette MIXX Awards és Research Awards pályázatát, amelyre egész Európából várják a jelentkezéseket. Előbbi verseny minden évben a kontinens legjobb digitális hirdetési kampányait, utóbbi pedig a legjobb digitális kutatási projektjeit díjazza, amelyeknek jelentős szerepük volt a digitális reklámipar fejlődésében.

Mindkét pályázatra olyan európai piacokon tevékenykedő céges csapatok jelentkezését várják, amelyek a 2022-es évben egy-egy általuk sikeresnek gondolt digitális kampányon dolgoztak, vagy készítettek egy adott témát alaposan átfogó felmérést régiós vagy saját piacuk vonatkozásában.

A MIXX Awards különböző kategóriáinak nyertes pályamunkáit, mint a gyakorlatban legjobban működő digitális marketing-megoldásokat, az IAB Europe oldalán is bemutatják, hogy az általuk használt innovációk már új trenddé válva inspirálhassák az egész iparágat. A pályázatra jelentkezni kedvezményes áron március 10-ig lehet, a jelentkezés végső határideje pedig április 14. A kategóriákról és nevezési díjakról bővebben itt olvashattok.

A Research Awards pályázaton a zsűri által legjobbnak talált európai digitális kutatási projektek az IAB Europe Knowledge Hub állományába kerülnek, amelyet tudástárként, szakmai iránytűként használnak az iparági szakemberek mindennapi munkájukhoz. A pályázatok beküldési határideje itt is március 10. és április 14., a kategóriákról és a nevezési díjakról ezen az oldalon találtok további infót.

A pályaműveket a digitális reklám- és kutatási ágazat szakértőiből álló zsűri fogja bírálni, a nyerteseket pedig az IAB Europe legnagyobb éves rendezvényén, az Interact konferencián hirdetik ki, amelyet május 23-án és 24-én Madridban tartanak, az eseményről bővebben itt írtunk.

A MIXX Awards 2022-es kategóriagyőzteseit és a Research Awards 2022 legjobb kutatásait itt gyűjtötték össze.