IAB Europe webinárium: Minden, amit a TCF-ről tudni kell
December 7-én mindenki számára ingyenesen elérhető webináriumot szervez az IAB Europe TCF (Transparency & Consent Framework) témában. Az online szemináriumon...
December 7-én mindenki számára ingyenesen elérhető webináriumot szervez az IAB Europe TCF (Transparency & Consent Framework) témában. Az online szemináriumon...
Lassan tényleg a végéhez közeledik a harmadik féltől származó sütik korszaka, amely miatt 2024 utolsó negyedévére a digitális marketing tájképe...
A november 21-i Virtual Programmatic Day fókusztémáját ezúttal a mesterséges intelligencia és programozott vásárlás kapcsolata köré építik, amelyen a hamarosan...
Az IAB Europe Retail Media Munkacsoportjának szakértői a nemzeti IAB-k képviselőivel közös, több hónapos egyeztetés után 101 Guide to Retail...
A szolgáltatóknak és kiadóknak 2023. szeptember 30-ig kell átállniuk az új TCF szabványra, amely 2023. május 16-án lépett életbe. Ezért...
Folytatódik a CTV Day névre keresztelt, panelbeszélgetésekből álló és piaci elemzésekre épülő sorozat, amely időről időre a Connected TV-ben rejlő...
„The Evolution of Digital Audio Advertising Report 2023” címmel jelent meg a GroupM Nexus és az IAB Europe közös jelentése,...
"A digitális reklámipar egyik vezető szereplőjeként pontosan tudjuk, milyen nehéz eligazodni és helyes döntéseket hozni a fenntarthatóság és a felelős...
Szeptember 13-án délelőtt 11 órától tart online szemináriumot az IAB Europe kiskereskedelmi média munkacsoportja. A webinárium témája az IAB Europe...
„The Evolution of Digital Audio Advertising Report 2023” címmel jelent meg a GroupM Nexus és az IAB Europe közös jelentése,...