Frissítette programmatic CTV útmutatóját az IAB Europe
Az IAB Europe Programmatic Trading Committee szakértői 2021 tavaszán dolgoztak ki egy útmutatót azzal a céllal, hogy európai szintű áttekintést...
Az IAB Europe Programmatic Trading Committee szakértői 2021 tavaszán dolgoztak ki egy útmutatót azzal a céllal, hogy európai szintű áttekintést...
Március 30-án, csütörtökön délután háromtól az IAB Europe Programmatic Trading bizottsága tart webináriumot a prémium videós környezetben elhelyezett programozott hirdetésekkel...
Sustainable Digital Advertising, azaz fenntartható digitális reklámozás – néhány éve még csak niche téma volt, napjainkban az egyik legtöbbet emlegetett...
Az IAB Europe támogatásáról biztosította a törökországi IAB-t és nemzetközi összefogásra kéri tagjait a Törökországban és Szíriában február 6-án pusztító...
Az IAB Europe idén is meghirdette MIXX Awards és Research Awards pályázatát, amelyre egész Európából várják a jelentkezéseket. Előbbi verseny...
Az IAB Europe tizenhatodik alkalommal rendezi meg májusban a már hagyománnyá vált, legnagyobb éves eseményét, az Interactot, amelyen európai hirdetők,...
Még tavaly szeptemberben írtunk arról, hogy az IAB Europe egy új, fenntarthatósági szabványokat kidolgozó bizottság megalakítását tervezi, hogy ezen sztenderdek...
A belga adatvédelmi hatóság (APD) tájékoztatta az IAB Europe-ot, hogy az általuk 2022 áprilisában benyújtott cselekvési terv minden pontját érvényesítette...
A kiskereskedelmi média a digitális reklámiparon belül az egyik legizgalmasabb fejlődési utat bejáró szegmens, az IAB Europe előrejelzése szerint például...
Az IAB Europe és a Google két online eseményt is szervez a digitális szakmának, hogy segítsen megérteni a harmadik feles...