TCF: az IAB Europe benyújtotta a cselekvési tervet
Az IAB Europe április 1-jén benyújtotta a belga adatvédelmi hatóság (DPA) számára az átláthatósági és hozzájárulási keretrendszerével (TCF) kapcsolatos...
Az IAB Europe április 1-jén benyújtotta a belga adatvédelmi hatóság (DPA) számára az átláthatósági és hozzájárulási keretrendszerével (TCF) kapcsolatos...
Az IAB Europe és a PubMatic közös kutatása a digitális videós hirdetési szegmens állapotának bemutatása mellett becslést is tartalmaz...
A belga adatvédelmi hatóság (DPA) határozata megállapította, hogy „az IAB Europe által kidolgozott átláthatósági és hozzájárulási keretrendszer (TCF) nem...
IAB Europe’s Guide to In-Gaming címmel új dokumentum jelent meg, amelyet egy webinárium keretében is részletesen bemutatnak a szerzők....
Az IAB Europe kutatása arra keresi a választ, a hirdetők és ügynökségek hogyan menedzselik a programmatic hirdetéseiket. (tovább…)
Megjelent az IAB Europe éves programmatic kutatásának 2021-es kiadása, amely szokás szerint a szegmens hajtóerőivel, a fejlődés akadályaival, valamint...
Az IAB Europe Guide to Quality című útmutatója segítséget kíván nyújtani a digitális ökoszisztéma szereplőinek a transzparencia és az...
Új kutatással jelentkezett az IAB Europe, amely az uniós szabályozás tervezett változásainak nem kívánt káros hatásaira figyelmeztet. (tovább…)
Az IAB Europe a Programmatic bizottság szakértőit kérte arra, hogy az óriási növekedés előtt álló connected TV (CTV) piacról...
Az EDIPUB, az IAB France, az IAB Europe, az Union des marques, az UDECAM, az SRI és az IAB...