B2B munkacsoport alakul, ha ti is benne vagytok!

Megosztás

“A marketingszakma szeret a Coca-Cola, Pepsi, McDonalds, Nike kampányairól beszélni, míg a B2B márkák kommunikációjáról nem sok szó esik. Az M-listán* szereplő öt kommunikációs versenyből mindössze egyben létezik üzleti kategória, a konferenciákon pedig csak nagyon ritkán jelenik meg a B2B terület. Ezen szeretnénk változtatni. Célunk, hogy a B2B marketing az őt megillető helyre kerüljön” – fogalmazott Raskó Attila, a ContentPlus–BBN Hungary ügyvezetője, aki az IAB Hungary-t egy új munkacsoport megalakulásának javaslatával kereste meg.

“Ma már a B2B terület adja a globális gazdaság 50%-át. A top 10 legértékesebb márkából mindössze két cég tekinthető 100%-ban fogyasztóinak, a többiek forgalmának jelentős része a B2B területről származik. A digitális marketing megjelenésével kinyílt a világ a B2B cégek számára: rengeteg új csatornát tudnak már használni kommunikációs mixükben. Úgy érezzük, itt az alkalom, hogy kicsit több szó essen a B2B marketingről. Ehhez keressük azokat a tagcégeket, melyek szeretnének velünk együtt dolgozni egy B2B marketinges munkacsoportban.”

Aki szívesen dolgozna azért, hogy a B2B terület is a marketingszakma fókuszába kerülhessen, és tudásával, tapasztalatával segítené az új munkacsoportot, annak jelentkezését a [email protected] mailcímen várjuk.

*A MAKSZ által szerkesztett M-Lista 12 éve rangsorolja a kreatívszakma ügynökségeit és hirdetőit azok kreatív teljesítménye alapján.

Fotó: Marvin Meyer / Unsplash