Gulyás János újabb 3 évre a Magyar Reklámszövetség elnöke
Megújult az MRSZ vezetősége a következő (2022-2024) ciklusra. Gulyás Jánost az egyesület tagsága másodszorra is megválasztotta a Reklámszövetség elnökének....
Megújult az MRSZ vezetősége a következő (2022-2024) ciklusra. Gulyás Jánost az egyesület tagsága másodszorra is megválasztotta a Reklámszövetség elnökének....
A nemzetközi Effie standard szerinti kétfordulós, idén is online zsűrizés eredményeként ebben az évben 59 sikeres pályamű került döntőbe...
November 10-én a budapesti Spaces White House-ban tartanak meetupot a Growth Masters szakemberei. (tovább…)
Új kutatással jelentkezett az amerikai IAB, amely szerint a digitális gazdaság új piacokat nyitott, és jelentősen növelte a munkahelyek...
Az IAB Europe kutatása arra keresi a választ, a hirdetők és ügynökségek hogyan menedzselik a programmatic hirdetéseiket. (tovább…)
Megjelent az IAB Europe éves programmatic kutatásának 2021-es kiadása, amely szokás szerint a szegmens hajtóerőivel, a fejlődés akadályaival, valamint...
Az Offerista Group új felmérése szerint azok is nyitottabbak az idei Black Friday-en vásárolni, akik eredetileg nem is tervezték....
Az IAB Europe Guide to Quality című útmutatója segítséget kíván nyújtani a digitális ökoszisztéma szereplőinek a transzparencia és az...
Új kutatással jelentkezett az IAB Europe, amely az uniós szabályozás tervezett változásainak nem kívánt káros hatásaira figyelmeztet. (tovább…)
A szeptember 15-i "IAB Café Live - Back To Work" elnevezésű eseményünkre sokan jöttek el, és érezhetően mindenkinek jólesett...