MRSZ: Kétszámjegyű csökkenést hozott 2022 a média reklámbevételekben
Elkészült a Magyar Reklámszövetség 2022-es média- és kommunikációs piac költéseit felmérő jelentése, amelynek legfontosabb megállapításai a következők: A piac 2022-ben...
Elkészült a Magyar Reklámszövetség 2022-es média- és kommunikációs piac költéseit felmérő jelentése, amelynek legfontosabb megállapításai a következők: A piac 2022-ben...
A HOPPex (Hungarian OmniPublisher Programmatic Exchange) idén is elkészítette összegzését a magyar programmatic piac előző évi alakulásáról, amelyből kiderül, hogy a...
A TBWA reklámügynökségi hálózat szerint a 2023-as CES fókuszában a technológia humanizálódása állt. Ez egyébként nem új trend, az utóbbi...
A CES minden évben izgalmas betekintést ad a technológia új trendjeibe, és ez idén sem volt másképp. Ezúttal a ZenithMedia...
Az IAB Hungary tavaly novemberben kezdeményezte az Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért (EMOK) szervezettel közösen egy digitális Oktatói Klub megalakítását,...
Sustainable Digital Advertising, azaz fenntartható digitális reklámozás – néhány éve még csak niche téma volt, napjainkban az egyik legtöbbet emlegetett...
Az IAB Europe támogatásáról biztosította a törökországi IAB-t és nemzetközi összefogásra kéri tagjait a Törökországban és Szíriában február 6-án pusztító...
Január 22-én, a Magyar Kultúra Napján jelentette be Varga Judit igazságügyi miniszter, hogy a fogyasztóvédelem a magyar nyelv védelmében szigorúbban...
A Forbes első alkalommal állított össze influenszer-toplistát, mert ahogy cikkükben fogalmaznak: az influenszerek hitelesebbek, eredményesebbek a celebeknél, és lassan a...
Az elmúlt napokban már olvashattatok arról, hogy Novák Péter távozik a Dentsu Hungary vezérigazgatói székéből, ez a változás pedig az...