A munkacsoport céljai:
- Az elsődleges cél egy olyan nyitott platform, egy olyan közösség létrehozása, amely teret és lehetőséget ad minden oldalnak arra, hogy számára fontos kérdéseket megvitasson, majd ezek alapján piaci szintű ajánlásokat alkosson. Az IAB ehhez biztosít stabil szakmai hátteret és nemzetközi segítséget tagjai számára.
- Közérthető és egységes sztenderdeket, keretrendszereket alkot, amelyek a szabályozott működést, az elszámoltathatóságot és a transzparenciát támogatják a hirdetői, kiadói és tech szereplők számára egyaránt.
- Rendszeresen frissített oktatási anyagok, rendezvények, esettanulmányok és gyakorlati segédeszközök segítségével a magyar szakmai színvonal további emelésére törekszik, melynek szerves része az utánpótlásképzés.
- A technikai, jogi környezet változásait folyamatosan figyelemmel kíséri, állást foglal, és ezekről tájékoztatja a magyar piac résztvevőit, a kapcsolódó szakmai szervezeteket.
Kiadványok:
- Programmatic Kisokos 2017. (mobilra optimalizált verziója: itt olvasható)
Események:
- 2022. június 7.: Programmatic: Adform szakmai előadás
Vezető: Zsatkulák István (Growww Digital)
Az Általános Vállalkozási Főiskolán végzett, és 2003-ban már tanulmányai közben elhelyezkedett Magyarország egyik vezető autósportáljánál. 2005-től a Sanoma Kiadóban, 2014-től pedig a Central Médiacsoportban foglalkozott display hirdetésekkel.
2013-tól értékesítési vezetőként irányította a telesales, majd később a direct account értékesítői és a direct értékesítést támogató csoportot. 2019-ben a Tarsago Media Group Digital Contact magyarországi üzletágának értékesítési vezetője lett. 2022-től a Growww Digital kereskedelmi vezetője.
A munkacsoport tagjai:
- Bálint Barnabás (Central Média)
- Balsai Balázs (Mediaworks)
- Boja Boglárka (GroupM)
- Cieklinski Melinda (Mediator)
- Csingár Zoltán (Addig)
- Dobos Krisztián (Mito Communication)
- Farkas Péter (Vodafone)
- Gosztola Beatrix (Growth Masters)
- Káldy Levente (Project Agora)
- Kamarás Dávid (Vodafone)
- Karlóczi Attila (Atmedia)
- Kiss Roland (R-Time)
- Marosi Márton (HVG)
- Osipovich Mariann (Amnet Group)
- Papp Zoltán (Dot Creative)
- Pápai Enikő (Matterkind)
- Sárközi András (Growth Masters Kft.)
- Szeder Péter (Matterkind)
- Szutor Ferenc (DataMe)
- Teplán Eszter (Ads Interactive)
- Tordai Norbert (Adaptive Média)
- Tóth Bálint (Atmedia)
- Tóth Adrienne (New Land Media)
- Zölei Ármin (Hoppex)
- Zsatkulák István (Growww Digital)
Szeretnél csatlakozni a munkacsoporthoz, vagy egy újat indítanál? Jelentkezz a [email protected] címen!