Programmatic munkacsoport

Vezető: Zsatkulák István (Growww Digital)

Az Általános Vállalkozási Főiskolán végzett, és 2003-ban már tanulmányai közben elhelyezkedett Magyarország egyik vezető autósportáljánál. 2005-től a Sanoma Kiadóban, 2014-től pedig a Central Médiacsoportban foglalkozott display hirdetésekkel. 2013-tól értékesítési vezetőként irányította a telesales, majd később a direct account értékesítői és a direct értékesítést támogató csoportot. 2019-ben a Tarsago Media Group Digital Contact magyarországi üzletágának értékesítési vezetője lett. 2022-től a Growww Digital kereskedelmi vezetője.

A Programmatic munkacsoport céljai:

A Programmatic munkacsoport elsődleges célja olyan nyitott platform/közösség létrehozása, amely teret ad minden oldalnak arra, hogy számára fontos kérdéseket megvitasson, majd ezek alapján piaci szintű ajánlásokat alkosson. Az iAB ehhez stabil szakmai hátteret és nemzetközi segítséget biztosít tagjai számára.

Közérthető és egységes sztenderdeket, keretrendszereket alkot, amelyek a szabályozott működést, elszámoltathatóságot és transzparenciát támogatják a hirdetői, kiadói és tech szereplők számára egyaránt.

Rendszeresen frissített oktatási anyagok, rendezvények, esettanulmányok, és gyakorlati segédeszközök segítségével a magyar szakmai színvonal tovább emelésére törekszik, melynek szerves része az utánpótlás képzés.

A technikai, jogi környezet változásait folyamatosan figyelemmel kíséri, állást foglal és ezekről tájékoztatja a magyar piac résztvevőit, kapcsolódó szakmai szervezeteket.

A munkacsoport tagjai:

  • Bálint Barnabás (Centrál Média)
  • Balsai Balázs (SalesWorks)
  • Csingár Zoltán (Crimtan)
  • Dobos Krisztián (Mito Communication)
  • Farkas Péter (Vodafone)
  • Gosztola Beatrix (Growth Masters)
  • llyés Márton (PS Online Media)
  • Káldy Levente (Project Agora)
  • Kamarás Dávid (Vodafone)
  • Karlóczi Attila (Atmedia)
  • Kiss Roland (R-Time)
  • Marczinus Írisz (Mindshare)
  • Marosi Márton (HVG)
  • Osipovich Mariann (Amnet Group)
  • Papp Zoltán (DOT Creative)
  • Polgárdi Edina (Cadreon)
  • Sárközi András (Growth Masters Kft.)
  • Szeder Péter (Cadreon)
  • Szutor Ferenc (DataMe)
  • Teplán Eszter (Ads Interactive)
  • Tordai Norbert (Adaptive Média)
  • Tóth Bálint (Atmedia)
  • Zölei Ármin (Hoppex)

Szeretnél csatlakozni a munkacsoporthoz, vagy egy újat indítanál? Jelentkezz a [email protected] címen!

További munkacsoportjaink listája