- Ez az esemény elmúlt.
Az MI lesz a digitális hirdetések jövőjével foglalkozó konferencia fókusztémája
március 12. @ 9:00 de. - március 13. @ 5:00 du.
Márciusban ismét megrendezik a digitális reklámozás jövőjével foglalkozó, legnagyobb európai konferenciaként emlegetett eseményt, amelynek társszervezője az IAB Europe. A kétnapos, hamburgi rendezvény első felét idén is a hirdetőknek dedikálják, amelyen a hirdetői iparágat érintő legfontosabb témákat, kérdéseket igyekeznek körbejárni és a 2024-es évben várható trendeket bemutatni.
A második napra szervezett konferenciára a hirdetők mellett már ügynökségek, kiadók, technológiai- és platformszolgáltatók képviselőit is várják, ahol iparági szakemberek előadásaira és panelbeszélgetéseire ülhetnek be az érdeklődők. Idén a CTV, a DOOH és a retail media szektora mellett kiemelt fókusz kap a programozott hirdetések és a mesterséges intelligencia témaköre. Utóbbihoz az IAB Europe is kapott egy színpadot, ahol az általuk meghívott iparági szakértők beszélnek majd arról, hogy a mesterséges intelligencia hogyan kezeli, támogatja a programmatic kampányokat, illetve mekkora a tényleges hatékonysága a kampányok optimalizálása és mérése kapcsán.
A kétnapos rendezvény idei újdonsága a Kiadók reggelije névre keresztelt program, amelynek – ahogyan azt neve is sejteti – minden napirendi pontja a kiadók kérdéseinek megválaszolásával foglalkozik.
A konferencia első napjának részletes programja és előadói névsora itt, a második napi agenda pedig itt olvasható. A rendezvényre január 31-ig az esemény weboldalán kínálnak kedvezményes jegyárakat, IAB-tagoknak azonban további kedvezményt biztosítanak, amely kapcsán Amy Mazzola mailcímére ([email protected]) érdemes írni.
Fotó: d3con.com