- Ez az esemény elmúlt.
IAB Europe webinárium a retail media szabványairól
március 19. @ 3:00 du. - 5:00 du.
Az IAB Europe Retail Media Munkacsoportja 2023-ban végzett felmérést európai tagcégei között arról, hogy milyen tényezők akadályozzák, bizonytalanítják el a vállalatokat a kiskereskedelmi médiás befektetéseikben, és mely területeken érzik legfőképp szükségét a szabványosításnak. Korábban ugyanis nem voltak egységes sztenderdek a kiskereskedelmi média hirdetéseire vonatkozóan. Múlt év végén a kérdőívre beérkezett válaszokat összesítették, értékelték, februárra pedig elkészültek a retail media digitális hirdetési mutatóira és mérési szabványaira vonatkozó első ajánlások is.
Az ajánlásokra az IAB Europe március 29-ig várja az iparági visszajelzéseket, március 19-én délután 15 órától pedig webináriumra hívja a nemzeti IAB-k tagjait, ahol bárki beleláthat a már elkészült szabványtervezetbe. Az ajánlások az attribúcióra és a kampányok legfontosabb mérőszámait magában foglaló definíciókra vonatkoznak, amelyek a március végéig tartó nyilvános véleményezési időszakot követően a retail media egységes fogalommeghatározásaivá válhatnak.
A visszajelzéseket a retailmediastandards@
Kapcsolódó:
- Negyedévente frissülő térkép jelent meg az európai retail media hálózatáról
- Retail media fogalomtárat készített az IAB Europe
- Retail media kisokost készített az IAB Europe