IAB Europe webinárium: Sokszínűség, esélyegyenlőség és közös döntéshozatal a programmatic területén
június 26. @ 12:00 de. - 2:30 du.
Az IAB Europe június 26-án online szemináriumot szervez az automatizált hirdetési piacra fókuszálva, amely során a sokszínűség, az esélyegyenlőség és a szervezeten belüli közös döntéshozatal (angolul diversity, equity, and inclusion – DEI) fontosságára igyekeznek felhívni a figyelmet.
Egy olyan iparágban, amely az innovációra és a folyamatos kapcsolódásra épít, a sokszínűség és a befogadás kultúrájának támogatása alapvető kötelesség minden piaci szereplő számára. Azonban nemcsak kötelezettség, hanem komoly stratégiai előny is, hiszen minden szereplő célja közös: olyan munkahelyek teremtése, amelyek nemcsak megtartani képesek az iparágban dolgozókat, de akár újakat is a területre csábítani – olvasható az eseményajálóban.
Ezen a webináriumon a Programmatic Trading Committee iparági szakértői mutatják be a már bevált legjobb gyakorlatokat és az olyan megvalósítható stratégiákat, amelyek a fenti célokat segíthetnek előmozdani a programmatic területén is. Az IAB-tagok számára ingyenes eseményre itt lehet regisztrálni.
Az angol diversity, equity és inclusion szavak első betűinek összevonásával csak DEI programoknak hívott kezdeményezések lényege, hogy bátorítják és támogatják egy szervezet tagjainak részvételét a mindennapi működést érintő döntésekben, egyenlőbb hozzáférést biztosítanak a lehetőségekhez és erőforrásokhoz, a munkavállalók közti kapcsolatokban és a szervezeten belüli kommunikációban pedig erősítik az egymás iránti tiszteletet és megbecsülést. Csépai Martin, a Deloitte HR tanácsadási üzletágának igazgatója szerint “azok a vállalkozások, amelyek nem, vagy csak eseti jelleggel működtetnek ilyen programokat, korszerű technológiai megoldások segítségével csökkenthetik a lemaradásukat ezen a területen. A technológiai megoldások ráadásul a teljes munkavállalói életciklus mentén, a toborzás-kiválasztástól kezdve, a dolgozók megtartásán, képzésén, kompenzációján keresztül egészen a munkavállalói élményig bezárólag bevethetőek a célok elérése érdekében.” (Forrás: Deloitte)