Az online hirdetési csalásokról tart webináriumot az IAB Europe

Online

Az IAB Europe februárban frissítette Guide to Quality kiadványát, amellyel 2021 óta igyekszik utat mutatni a digitális ökoszisztéma szereplői számára a transzparencia és az elszámoltathatóság kérdéseiben. A legújabb útmutató idén […]

IAB Europe: Virtual Programmatic Day

Idén június 6-ára szervezik a Virtual Programmatic Day-t, amely az iparág szakértőit és gondolkodóit hozza össze minden évben azért, hogy feltárják az európai programmatic kereskedelmet befolyásoló legújabb trendeket, mozgatórugókat és […]

Már lehet nevezni a MIXX Awards Europe-ra!

Az IAB Europe 2024-ben is meghirdeti MIXX Awards pályázatát, amelyre egész Európából várják a jelentkezéseket. A verseny minden évben a kontinens legjobb digitális hirdetési kampányait díjazza, amelyeknek az előző évben […]

IAB Europe webinárium: Fókuszban a mesterséges intelligencia

Online

Folytatódik az IAB Europe Great Debate című online szemináriumsorozata, amelynek központi témája ezúttal a mesterséges intelligencia lesz. A virtuális eseményen beszélik át a május végén megjelent (Dokumentumtárunkban is olvasható), a […]