Programmatic Munkacsoport

A munkacsoport céljai:

  • Az elsődleges cél egy olyan nyitott platform, egy olyan közösség létrehozása, amely teret és lehetőséget ad minden oldalnak arra, hogy számára fontos kérdéseket megvitasson, majd ezek alapján piaci szintű ajánlásokat alkosson. Az IAB ehhez biztosít stabil szakmai hátteret és nemzetközi segítséget tagjai számára.
  • Közérthető és egységes sztenderdeket, keretrendszereket alkot, amelyek a szabályozott működést, az elszámoltathatóságot és a transzparenciát támogatják a hirdetői, kiadói és tech szereplők számára egyaránt.
  • Rendszeresen frissített oktatási anyagok, rendezvények, esettanulmányok és gyakorlati segédeszközök segítségével a magyar szakmai színvonal további emelésére törekszik, melynek szerves része az utánpótlásképzés.
  • A technikai, jogi környezet változásait folyamatosan figyelemmel kíséri, állást foglal, és ezekről tájékoztatja a magyar piac résztvevőit, a kapcsolódó szakmai szervezeteket.

Kiadványok:

Események:

Vezető: Zsatkulák István

István az Általános Vállalkozási Főiskolán végzett, de 2003-ban már tanulmányai közben elhelyezkedett Magyarország egyik vezető autósportáljánál. 2005-től a Sanoma Kiadóban, 2014-től pedig a Central Médiacsoportban foglalkozott display hirdetésekkel.

2013-tól értékesítési vezetőként irányította a telesales, majd később a direct account értékesítői és a direct értékesítést támogató csoportot. 2019-ben a Tarsago Media Group Digital Contact magyarországi üzletágának értékesítési vezetője lett. Közel két évig dolgozott a Growww Digital kereskedelmi és marketing vezetőjeként, 2024-től pedig Commercial Director  pozícióban erősíti az Offerista csapatát.

 

 

 

A munkacsoport tagjai:

  • Akcal Richárd (Yettel)
  • Bálint Barnabás (Central Média)
  • Balsai Balázs (Mediaworks)
  • Barnóth Zoltán (Adaptive Media)
  • Cieklinski Melinda (Mediator)
  • Csingár Zoltán (AdDIG)
  • Dobos Krisztián (Mito Communication)
  • Farkas Péter (Vodafone)
  • Gosztola Beatrix (Growth Masters)
  • Káldy Levente (Project Agora)
  • Kamarás Dávid (Vodafone)
  • Karlóczi Attila (Atmedia)
  • Lunczner Ádám (Mindshare, a munkacsoport elnökségi mentora)
  • Marosi Márton (HVG)
  • Osipovich Mariann (Amnet Group)
  • Pápai Enikő (Matterkind)
  • Sárközi András (Growth Masters Kft.)
  • Serbán Diána (Publicis Group Hungary)
  • Steff Luca (GroupM Hungary Kft.)
  • Szeder Péter (Matterkind)
  • Szutor Ferenc (DataMe)
  • Teplán Eszter (Ads Interactive)
  • Tordai Norbert (Van Másik Zrt.)
  • Tóth Bálint (Atmedia)
  • Urbán Tünde (Dot Creative)
  • Zölei Ármin (Hoppex)
  • Zsatkulák István (Offerista)
  • Zsoldos Dániel (Barion)

Szeretnél csatlakozni a munkacsoporthoz, vagy egy újat indítanál? Jelentkezz a [email protected] címen!

További munkacsoportjaink listája