Vezető: Beluscsák Márk (Omnicom Media Group)

Beluscsák Márk az ELTE Pszichológia és BCE Kereskedelem-Marketing tanulmányai mellett 2010-ben kezdett digitális média és performance hirdetések területén dolgozni. 2014-től PPC, majd Programmatic menedzserként erősítette az Omnicom Media Group csapatait. 2019 januártól a vállalat tradicionális display és programmatic részlegének szakmai vezetője, mint Head of Display.

A munkacsoport tagjai:

  • Bálint Barnabás (Centrál Média)
  • Sopov Kata (Adaptive Média)
  • Káldy Levente (Project Agora)
  • Osipovich Mariann (Amnet Group)
  • Farkas Péter (Vodafone)
  • Ihász Ingrid (Hoppex)
  • Ács Tamás (Cadreon)
  • Csingár Zoltán (Crimtan)
  • Papp Zoltán (Dentsu)
  • Szutor Ferenc (DataMe)
  • Dobos Krisztián (Mito Communication)
  • Balsai Balázs (Evomedia)
  • Marczinus Írisz (Mindshare)
  • Kamarás Dávid (Vodafone)
  • Zsatkulák István (Tarsago)
  • Erdélyi Eszter (Atmedia)
  • Teplán Eszter (Ads Interactive)
  • Kiss Roland (R-Time)
  • Marosi Márton (HVG)
  • Polgárdi Edina (Cadreon)

Szeretnél csatlakozni a munkacsoporthoz, vagy egy újat indítanál? Jelentkezz a dora.finaczy@iab.hu címen!

További munkacsoportjaink listája