Vezető: Beluscsák Márk (Omnicom Media Group)

Beluscsák Márk az ELTE Pszichológia és BCE Kereskedelem-Marketing tanulmányai mellett 2010-ben kezdett digitális média és performance hirdetések területén dolgozni. 2014-től PPC, majd Programmatic menedzserként erősítette az Omnicom Media Group csapatait. 2019 januártól a vállalat tradicionális display és programmatic részlegének szakmai vezetője, mint Head of Display.

A Programmatic munkacsoport céljai:

A Programmatic munkacsoport elsődleges célja olyan nyitott platform/közösség létrehozása, amely teret ad minden oldalnak arra, hogy számára fontos kérdéseket megvitasson, majd ezek alapján piaci szintű ajánlásokat alkosson. Az iAB ehhez stabil szakmai hátteret és nemzetközi segítséget biztosít tagjai számára.

Közérthető és egységes sztenderdeket, keretrendszereket alkot, amelyek a szabályozott működést, elszámoltathatóságot és transzparenciát támogatják a hirdetői, kiadói és tech szereplők számára egyaránt.

Rendszeresen frissített oktatási anyagok, rendezvények, esettanulmányok, és gyakorlati segédeszközök segítségével a magyar szakmai színvonal tovább emelésére törekszik, melynek szerves része az utánpótlás képzés.

A technikai, jogi környezet változásait folyamatosan figyelemmel kíséri, állást foglal és ezekről tájékoztatja a magyar piac résztvevőit, kapcsolódó szakmai szervezeteket.

A munkacsoport tagjai:

  • Bálint Barnabás (Centrál Média)
  • Sopov Kata (Adaptive Média)
  • Káldy Levente (Project Agora)
  • Osipovich Mariann (Amnet Group)
  • Farkas Péter (Vodafone)
  • Ihász Ingrid (Hoppex)
  • Szeder Péter (Cadreon)
  • Csingár Zoltán (Crimtan)
  • Papp Zoltán (DOT Creative)
  • Szutor Ferenc (DataMe)
  • Dobos Krisztián (Mito Communication)
  • Balsai Balázs (SalesWorks)
  • Marczinus Írisz (Mindshare)
  • Kamarás Dávid (Vodafone)
  • Zsatkulák István (Tarsago)
  • Tóth Bálint (Atmedia)
  • Karlóczi Attila (Atmedia)
  • Teplán Eszter (Ads Interactive)
  • Kiss Roland (R-Time)
  • Marosi Márton (HVG)
  • Polgárdi Edina (Cadreon)
  • Illyés Márton (PS Online Media)

Szeretnél csatlakozni a munkacsoporthoz, vagy egy újat indítanál? Jelentkezz az [email protected] címen!

További munkacsoportjaink listája