Új vezetőt választott a Médiaszekció

Megosztás

Az IAB Médiaszekciója új vezetőt választott, miután Óhidi Zsuzsanna a lengyel Marquard ügyvezetői posztja miatti elfoglaltságokra hivatkozva lemondott.

Láng Zoltán 021PS

Az új vezető Dr. Láng Zoltán, a CEMP ügynökségi értékesítési igazgatója, aki első beszédében a tagok aktív részvételére buzdított és jelezte: a Médiaszekcióban a helye minden olyan problémának, nehézségnek, feladatnak aminek a megoldása utána médiatulajdonosok képesek lehetnek a digitális reklám területét fejleszteni. A tagok a feladatok felsorolásakor nagyon sok témát jeleztek, melyeket érdemes egyenként is feldolgozni – ehhez pedig több vállalatnál is számít a szekció a csoportvezetők, senior munkatársak bevonására is. A következő időszakban olyan kérdések kerülnek napirendre mint a 3rd party mérések alkalmazási feltételei vagy a megrendelői oldal – különösen kisebb partnerek képzése.

“Köszönöm a bizalmat, nagy megtiszteltetés számomra ez a lehetőség. Véleményem szerint az IAB Médiaszekciója egy fontos képviseleti szerve az online világnak, és aktív jelenléttel sokat segíthet az iparágnak. Zsuzsa munkásságát folytatva, az IAB és a Médiaszekció tagjainak az aktív részvételére számítva szeretnék tovább haladni. Rengeteg tudás és tapasztalat összpontosul a Médiaszekcióban lévő személyekben és hiba lenne ezt nem kiaknázni. Első körben fontosnak találom a Médiaszekció tagok közötti kommunikáció erősítését. Rengeteg aktuális feladat van – a third party kódok, kutatások kérdése, a hirdetésblokkolás, a GDPR vagy a viewability – amiben számítok a Mediaszekció tagjainak aktív részvételére, hogy egyértelmű állásfoglalásokat alakítsunk ki a piac számára, elősegítve az online piac hatékony működését, folyamatos növekedését” – mondta el Dr. Láng Zoltán az IAB Hungary blogjának.

Dr. Láng Zoltán a CEMP Sales House értékesítési vezetője. Az Esztergomi Ferences Gimnázium után a Semmelweis Orvostudományi Egyetemen szerezte diplomáját, majd a Corvinus Egyetem MBA képzésén vett részt. Orvosi egyetem és 3 év mentőzés után egy éles váltással a médiás karrierjét a Rádió 1-ben kezdte, majd helyi rádiók, Roxy rádió és végül a Danubius rádió ügynökségi csoport vezetői pozíciójából ült át 12 év rádiózás után a print világába. A Sanománál az ügynökségi csoportot vezette 5 évig. 2014 óta van a digitális világban a CEMP Sales House értékesítési vezetőjeként. 2016-tól vesz részt az IAB Médiaszekciójának a munkájában. Szabadidejét kislányával vagy sportolással tölti.