Keresőbarát, átlátható, folyamatosan frissülő – Megújult az IAB Hungary szakszótára
A digitális marketing 450 szakkifejezésének definíciójával jelent meg az IAB Hungary megújult fogalomtára. Az új platform már a Pressonline CMS...
A digitális marketing 450 szakkifejezésének definíciójával jelent meg az IAB Hungary megújult fogalomtára. Az új platform már a Pressonline CMS...
Novák Péter a kezdetektől fogva a hazai digitális piaci történések sűrűjében tartózkodott, pedig eleinte nem nagyon volt kedve megnézni édesapja...
Ismét eredményt hirdettünk márciusban, és ezúttal egy szegedi diák is volt a győztesek között. Ennek kapcsán kaptunk meghívást egy diákokkal...
Ha március, akkor érkeznek az immár hagyományossá vált IAB AdEx- és AdExpect-adatok is, amelyeket ezúttal is egy IAB Café keretében...
Az oktatás és a reklámpiac HR-nehézségei nem most váltak kiemelt témává, ám a Covid, a home office-világ, az egyszerre szűkülő...
Idén is keressük a digitális média, marketing és kommunikáció témában írt legjobb szakdolgozatokat a GroupM Akadémia, az OMD és az...
Erdélyi Eszter nyáron vette át az IAB Hungary Digitális videó munkacsoportjának irányítását. A szakembert a szegmens előtt álló lehetőségekről és...
Nemrégiben jelent meg az IAB Hungary podcast témájú kutatása, most a Reboot Hungary-val együttműködésben két beszélgetés keretében jártuk körül annak...
Az áprilisi alakuló ülés nyomán a munkacsoport további tagokat vár és keresi vezetőjét. (tovább…)
IAB Café keretében mutatta be az IAB Hungary a 2020-as digitális költési adatokat, valamint az idei várakozásokat. A viharfelhők még...