Zsoldos Dániel: A third party cookie-k blokkolása drasztikus és piactorzító megoldás
"Egy befagyott tavon kell átkelnünk úgy, hogy vékony a jég a talpunk alatt, szakad a hó és erős a szembeszél...
"Egy befagyott tavon kell átkelnünk úgy, hogy vékony a jég a talpunk alatt, szakad a hó és erős a szembeszél...
Nyári Fruzsina az Adaptive Media operatív igazgatója, akivel az IAB Hungary tavaly őszi, 15. születésnapja kapcsán ültünk le beszélgetni. Akkor...
Csermely Ákos afféle intézmény a hazai médiapiacon, konferenciáin évről évre sokan megfordulnak, a nevéhez köthető Internet Hungary együtt nőtt fel...
A digitális marketing 450 szakkifejezésének definíciójával jelent meg az IAB Hungary megújult fogalomtára. Az új platform már a Pressonline CMS...
Novák Péter a kezdetektől fogva a hazai digitális piaci történések sűrűjében tartózkodott, pedig eleinte nem nagyon volt kedve megnézni édesapja...
Ismét eredményt hirdettünk márciusban, és ezúttal egy szegedi diák is volt a győztesek között. Ennek kapcsán kaptunk meghívást egy diákokkal...
Ha március, akkor érkeznek az immár hagyományossá vált IAB AdEx- és AdExpect-adatok is, amelyeket ezúttal is egy IAB Café keretében...
Az oktatás és a reklámpiac HR-nehézségei nem most váltak kiemelt témává, ám a Covid, a home office-világ, az egyszerre szűkülő...
Idén is keressük a digitális média, marketing és kommunikáció témában írt legjobb szakdolgozatokat a GroupM Akadémia, az OMD és az...
Erdélyi Eszter nyáron vette át az IAB Hungary Digitális videó munkacsoportjának irányítását. A szakembert a szegmens előtt álló lehetőségekről és...