Bemutatjuk tagjainkat: Mediator

Megosztás

Kérdéseinkre Négyesi Tamás, a Mediator üzletfejlesztésért felelős vezetője válaszolt.

mediator

Mivel foglalkoztok, mi az elsődleges szolgáltatásotok a magyar digitális piac számára?

A Mediator az egyik legnagyobb full-service ügynökség Magyarországon – nagyon erős social media és digitális lábakkal. A 2005-ös alapítást követően 2013-ig kreatívügynökségként működtünk, majd a piaci igényekhez igazodva elkezdtünk házon belül foglalkozni a médiavásárlással, közösségi médiával, webfejlesztéssel, továbbá rendezvényszervezéssel és PR-rel is bővítettük szolgáltatásainkat. Erősségünk az integrált gondolkodás, hiszen nálunk minden szaktudás egy fedél alatt van: a felmerülő kérdéseket, problémákat, feladatokat szélesebb látószögből tudjuk megvizsgálni és a legelőnyösebben megoldani.

Mit fontos még tudni rólatok?

Hiszünk a kreativitásban, tudunk bánni az adatokkal, a hatékonyság a szenvedélyünk. Így alkotjuk meg ügyfeleinkre szabott integrált kommunikációs megoldásainkat. Ennek köszönhetően számos elismerésben volt részünk az utóbbi időszakban: idén felkerültünk az M+ Listára, a top 15 reklámügynökség között vagyunk a kreatív- és a hatékonysági versenyeken elért eredmények alapján. 2018-ban a Mediator fődíjas lett a Kreatív Content+Marketing Award díján, míg a Marketing és Média full-service és kreatívügynökségi listáján negyedik helyen végeztünk a full-service szolgáltatásokat nyújtó ügynökségek között a méret és bevétel alapján.

Mi volt az elsődleges oka annak, hogy beléptetek az IAB-ba? Mit vártok a szervezettől?

Az ügynökség mérete és a magyar kommunikációs és kreatívpiac egyik meghatározó szereplőjeként, valamint a digitális terület további fejlesztése miatt nem volt kérdés számunkra, hogy csatlakoznunk kell a szervezethez és bekapcsolódni a munkájába. A tudásmegosztást látjuk az IAB egyik legnagyobb erényének.

A mostani időszakban szerintetek mi a digitális kommunikációs iparág előtt álló legnagyobb feladat?

A legnagyobb kihívás a megfelelő platform kiválasztása és az utak megtalálása a célcsoporthoz, a fogyasztókhoz. Hihetetlenül gyorsan fejlődik a digitális piac, akár hónapról hónapra jöhetnek földcsuszamlásszerű változások, amelyek teljesen újra tudják írni egy-egy részterület mindennapjait. Ráadásul a különböző szakágak mentén – social, programmatic vagy akár az influencerek kapcsán – rendszerint különböző érdekek feszülnek egymásnak. Ebben a helyzetben pedig fontos, hogy legyen egy olyan szereplő a tervezésben, aki átlátja a teljes digitális szcénát és koncepcionális, a vásárló igényeit előtérbe helyező megoldásokban gondolkodik. Mi abban hiszünk, hogy egy full-service ügynökség, illetve a Mediator pont ebben tud segíteni, ebben erős.

Az eddigi bemutatkozások elérhetőek itt: http://iabhublog.com/category/tagsag/