Bővült az IAB Hungary tagsága

Megosztás

2018 ősze óta folyamatos a bővülés, immár 86 tagnál járunk.

Az IAB Hungary 2018 júliusától új keretek között működik, önálló tagsága, működési rendje jött létre, ahol a Magyar Reklámszövetség szervezetén belül az összes, digitális iparágat érintő kérdésben illetékes. Ennek a szakma iránt mutatott felelősségnek az egyik következménye, hogy 2018 nyara óta minden hónapban új tagokkal bővül a szervezet, így elmúlt hónapig már 12 új tag csatlakozott, akik számos részterület szaktudását hozzák a szervezetbe.

Az új tagok között találhatóak kommunikációs tanácsadók, értékesítés-támogató
szakértők, médiatulajdonosok és technológiai szolgáltatók is, ahogy kisebb és nagyobb vállalkozások is:

  • 1080 P Solution
  • Café Communication
  • Chiro Marketing
  • Growww Digital
  • Kantar Media
  • Mediator
  • Net Média Kiadó
  • Nilsimedia
  • Positive by Hinora
  • Post for Rent
  • Special Effect Media
  • Star Network

Sopov István, az IAB Hungary idén újraválasztott elnöke elmondta, hogy “nagyon inspiráló olyan szervezetet irányítani, amit keresnek a cégek, tagjaivá akarnak válni – ez vezethet el minket mind több megfogalmazott ötlet és feladat sikeres magvalósításához! A célunk, hogy az IAB Hungary otthonává váljon több olyan digitális részterület szakértőinek, vállalatainak ahol szakmai konzultációk, háttéranyagok, eszmecserék teremtésére van lehetőség. Az IAB Hungary a platformja kíván lenni minden olyan szolgáltatásnak, amely a digitális eszköztárat használja, legyen az az adatelemzés, feldolgozás vagy éppen a kreatív megvalósítások területe. Várjuk sorainkba a
hirdetés mellett a service design, termékfejlesztés, vagy éppen a employer branding
témakörében érintett szakembereket, vállalatokat.”

Ugyanebben az időszakban két vállalkozás tagsága megszűnt a szervezetben, így a
Revescore és az Indamédia már nem tagja az IAB Hungary-nak. Szervezetünk egyébként további bővülésre számít, hiszen újabb projektek indulnak, így már fut a végzős egyetemistáknak szóló szakdolgozat-verseny, hamarosan várhatóak a digitális videó alkalmazásokról szóló kisokos, a programmatic rendszerek adathasználati kereteiről szóló elemzés, valamint az influencer marketinget értelmező kiadvány.

“Akkor leszünk képesek a tagjainknak értéket teremteni, ha arra figyelünk, hogy milyen
problémák előtt állnak, éppen ezért támogatjuk, hogy 2019-ben nagy hangsúlyt kapjon a
display reklámok hatékonyságának, hasznosságának a bemutatása, folyamatos
kommunikálása” – tette még hozzá Sopov István.