Bemutatjuk tagjainkat: Intren

Megosztás

Kérdéseinkre Gandera Balázs, az Intren ügyvezetője válaszolt.

Mivel foglalkoztok, mi az elsődleges szolgáltatásotok a magyar digitális piac számára?

Digitális marketing ökoszisztémákat építünk és optimalizálunk. Ezeknek része a fizetett performance hirdetés, az analitikai mérés, és a visszacsatolások alapján a kreatív vagy tartalmi fejlesztés. Egy ökoszisztémának része lehet a keresőoptimalizálás, a social media, a tartalomfejlesztés vagy marketing automatizálás is, a lényeg, hogy az előálló rendszer hatékonyan szolgálja az ügyfél érdekeit, rugalmas, mérhető és fejleszthető legyen.

Mit fontos még tudni rólatok?

Saját analitikai, fejlesztői és kreatív csapatunk van, így házon belül tudunk kiszolgálni komplex igényeket. Kifejezetten sok az olyan projektünk, ahol valamely terület elmélyült ismerete szükséges, például viszonteladói vagyunk a Google prémium termékeinek (Google Marketing Platform – Analytics360, Optimize, Data Studio, Tag Manager). Viszonylag sok ügyféltréninget tartunk, és jó a kapcsolatunk a hazai specialista szolgáltatókkal.

Mi volt az elsődleges oka annak, hogy beléptetek az IAB-ba? Mit vártok a szervezettől?

Folyamatosan keressük azokat a szakmai szövetségeket, amik előre vihetnek minket. Az IAB minden kérdésen felül állt, szinte az egyetlen világszinten is jegyzett szervezet a területünkön. A fő várakozásunk a tudásmegosztás kihasználása a szervezeten belül, és részesei kívánunk lenni a piaci edukációnak, többek között ezért is csatlakoztunk az analitikai munkacsoporthoz alapító tagként.

A mostani időszakban szerintetek mi a digitális kommunikációs iparág előtt álló legnagyobb feladat?

Egyértelműen két fókuszt látunk: a megfelelő csapattal kell rendelkezni, ami nagyon sokrétű tudás házon belüli aggregálást jelenti, és ez nagyon nehéz a munkaerő piaci helyzet miatt. Kifelé pedig valódi üzleti előnyöket tartalmazó szolgáltatásokat kell tudni adni, és nem érdekes, hogy ehhez milyen sok vagy komplex kis építőkockát kell összerakni. Ez sem érdekli a piacot, és az sem elég, hogy digitális valami. Kimutatható üzleti előnyt vásárolnak az ügyfelek, mi is erre koncentrálunk. Ha elég hozzá egy Google hirdetés, akkor elég, és mindenki örül. Ha gépi tanulást kell alkalmazni adattárháznyi adatokon, és specialista tudással rendelkező partnereket kell tudni behúzni egy teljes digitális ökoszisztémába, akkor pedig nagyobb a feladat. Mindezt lefordítani érthetően, meggyőzően és zökkenőmentesen “leszállítani” egyre komplexebb feladat, de az iparágnak kell megugrani a feladatot, nem az ügyfeleknek.