Újra Virtual Programmatic Day, regisztrálj mielőbb!

Megosztás

Ne felejts el regisztrálni az IAB Europe május 12-én, csütörtökön délben esedékes online rendezvényére! A Virtual Programmatic Day H1 2022 ingyenes, és bárki számára nyitott. A közel 3 órás konferencia rengeteg aktuális, hasznos, gyakorlatias információval szolgál a programmatic hirdetések világából.

Az eseménysorozat sikerét mi sem bizonyítja jobban, mint a hat éve töretlen szakmai érdeklődés. Az első Virtual Programmatic Day-t (VPD) 2017-ben tartották, a rákövetkező évben pedig már két rendezvényre került sor, és azóta is számos résztvevő kíséri figyelemmel mind a tavaszi (H1), mind az őszi (H2) kiadást.

A most csütörtökön esedékes előadásokon és panelbeszélgetéseken 17 szakember szólal fel, többek között a Publicis Media, Magnite, Quantcast, Vodafone, Samsung Ads, Xandr, The Telegraph, PubMatic, IAS és a Schibsted vezető munkatársai.

Szó lesz az identity és privacy terén alkalmazott új megközelítésekről és innovációkról, a cookie-apokalipszisről, a programmatic lehetőségeiről a CTV területén, a programmatic jövőjéről és elérhetőbbé tételéről. Minden panelbeszélgetés végén kérdezni is lehet a szakemberektől.

További részletek a rendezvény honlapján.