Virtual Programmatic Day – H1 2022
Az iparág szakértőinek és vezetőinek legnagyobb virtuális találkozója, a Virtual Programmatic Day (VPD) lehetőséget nyújt a legújabb trendek, lehetőségek...
Az iparág szakértőinek és vezetőinek legnagyobb virtuális találkozója, a Virtual Programmatic Day (VPD) lehetőséget nyújt a legújabb trendek, lehetőségek...
Ne felejts el regisztrálni az IAB Europe május 12-én, csütörtökön délben esedékes online rendezvényére! A Virtual Programmatic Day H1 2022 ingyenes, és bárki...
A d3con a legnagyobb konferencia, amely a digitális reklámozás jövőjével foglalkozik. Az idei rendezvény fókuszában a programmatic, a marketingautomatizálás...
Az IAB Europe kutatása arra keresi a választ, a hirdetők és ügynökségek hogyan menedzselik a programmatic hirdetéseiket. (tovább…)
Megjelent az IAB Europe éves programmatic kutatásának 2021-es kiadása, amely szokás szerint a szegmens hajtóerőivel, a fejlődés akadályaival, valamint...
Az IAB Europe a Programmatic bizottság szakértőit kérte arra, hogy az óriási növekedés előtt álló connected TV (CTV) piacról...
Az EDIPUB, az IAB France, az IAB Europe, az Union des marques, az UDECAM, az SRI és az IAB...
Május 6-án került sor az IAB Europe idei első Virtual Programmatic Day rendezvényére, amelyre több mint 700 szakmabeli volt...
Ne maradj le! Jelentkezz te is az IAB Europe Virtual Town Hall eseményére, melynek keretében a Google válaszol a...
A megkérdezett iparági szereplők 75 százaléka szerint nagyon fontos vagy egyenesen kritikus, hogy megtalálják a harmadik feles cookie-k alternatíváját,...