Minden, amit ma a programmaticról tudni kell – Programmatic workshop mindenkinek!
November utolsó munkanapján egy újabb szakmai délutánra hívunk titeket, amelynek fókusztémája a programmatic lesz. Az edukációs céllal szervezett workshop előadói...
November utolsó munkanapján egy újabb szakmai délutánra hívunk titeket, amelynek fókusztémája a programmatic lesz. Az edukációs céllal szervezett workshop előadói...
A november 21-i Virtual Programmatic Day fókusztémáját ezúttal a mesterséges intelligencia és programozott vásárlás kapcsolata köré építik, amelyen a hamarosan...
Az IAB Technology Laboratory kidolgozott egy útmutatót, amely a fenntartható média legjobb gyakorlatát mutatja be az automatizált hirdetésekre vonatkozóan. Az...
Kilencedik éve készít kutatást az IAB Europe, hogy bemutassa az automatizált hirdetések aktuális helyzetét az európai piacon. Ahhoz azonban, hogy...
Idén május utolsó hétvégéjén tartják a Programmatic Pioneers Summit rendezvényt, amelyet Európa legnagyobb programmatic fókuszú eseményeként emlegetnek a márkák, ügynökségek,...
Elsősorban az iparág szakértőit és vezetőit szólítja meg az IAB Europe májusi hibrid eseménye azzal a céllal, hogy megismerhessék a...
„Több ügyféltöl is hallottuk, hogy régóta tervezi, de egyelőre sem ideje, sem erőforrása nincs programmatic technológiákra, csapatra; arról nem beszélve,...
Az IAB Europe Programmatic Trading Committee szakértői 2021 tavaszán dolgoztak ki egy útmutatót azzal a céllal, hogy európai szintű áttekintést...
Március 30-án, csütörtökön délután háromtól az IAB Europe Programmatic Trading bizottsága tart webináriumot a prémium videós környezetben elhelyezett programozott hirdetésekkel...
A HOPPex (Hungarian OmniPublisher Programmatic Exchange) idén is elkészítette összegzését a magyar programmatic piac előző évi alakulásáról, amelyből kiderül, hogy a...