- Ez az esemény elmúlt.
A kutatás- és oktatásmódszertanra szervez workshopot az EMOK
február 3. @ 10:00 de. - 7:00 du.
5000Ft - 7000FtFebruár 3-án, pénteken tartja az Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért (EMOK) szervezet az éves Kutatás- és oktatásmódszertani workshopját a Budapesti Corvinus Egyetemen. Az egész napos programot kínáló workshop előadóiként elismert hazai és nemzetközi kutatókat, oktatókat hívtak meg.
A délelőtti programot a kutatásmódszertan témája köré szervezték, amelynek fókuszában a kísérleti módszertan témaköre áll. A délután pedig már az oktatásmódszertanról szól majd, azon belül is a digitális oktatásmódszertan, a blended learning és a Moodle H5P interaktív tartalom lehetőségeivel ismerkedhetnek meg a résztvevők.
A rendezvény a pártoló intézmények – BCE, DE, PTE, SZTE, BME, ME, PE – oktatói számára ingyenes, de regisztrációhoz kötött. Az eseményre azonban minden hazai felsőoktatási intézménytől érkező oktatót szívesen látnak, ők az egész napos workshopon 7500 forintért vehetnek részt, ha azonban csak a délelőtti vagy csak a délutáni workshopra jelentkeznének, azt 5000 forintos részvételi díj befizetésével tehetik meg.
A nap egy PhD workshoppal zárul, ahol a rendezvényre meghívott PhD hallgatók bemutatkozása után a kutatási témájuknak megfelelően csoportokban dolgozzák ki egy közös publikáció tervét.
Tervezett program:
10 órától 13 óráig: Kutatásmódszertani workshop, amelynek témája a kísérleti kutatás.
14 órától 17 óráig: Oktatásmódszertani workshop, amelynek témája a digitális oktatásmódszertan, a blended learning és a Moodle H5P interaktív tartalom.
16 órától 19 óráig: PhD workshop, ahol a bemutatkozást közös publikáció előkészítése követi.
Mikor?
2023. február 3., péntek
Hol?
Budapesti Corvinus Egyetem (Budapest, 1093, Fővám tér 8.); Kutatásmódszertani és oktatásmódszertani workshop: E 3005. terem,
PhD workshop: E 3001. terem
A workshopra regisztrálni ezen az oldalon lehet.
Illusztráció: Jan Kosmowski / Pixabay
Kapcsolódó:
- Szakemberhiány, válság és a reklámszakma megkopott vonzereje: Csak futunk a digitális tehetségek után
- Szenes Gábor: A mai 50-esek, 60-asok már nem akarják csak úgy otthagyni a szakmájukat
- IVSZ: Magyarország digitális tudása elég szerény az uniós átlaghoz képest
- A legfejlettebb reklámpiacokon is kritikus téma a digitális képességek hiánya