- Ez az esemény elmúlt.
Újszerű, szokatlan, emlékezetes digitális megjelenésekkel lehet nevezni a Pixel Perfect Awardsra
2022.12.07.
Már javában várják a nevezéseket a Pixel Perfect Awards (PPA) digitális versenyére, amelyet a Kreatív Magazin és a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) szervez. A PPA a korábbi, szintén a magazin által indított Best.net digitális verseny átstrukturált, kibővített változata lesz; a verseny arculatát a Publicis Groupe Hungary kreatív csapata készítette.
A versenyre olyan, Magyarországon bejegyzett és működő társas vagy egyéni vállalkozások nevezhetnek, akik részt vesznek egy reklám vagy alkotás közzétételében, azaz megbízók, ügynökségek, stúdiók vagy közzétételi platformok; illetve egyéni alkotók, alkotócsoportok. A PPA-ra olyan műveket várnak, amelyek valós üzleti kapcsolat és megrendelés során készültek; üzleti vagy társadalmi jellegű céljuk van; a célcsoport releváns médiafelületein – azok pontos helyének és idejének igazolása alapján – jelentek meg.
A PPA szervezőinek célja, hogy a pályázatokon keresztül évről évre bemutassa, elismerje a digitális gondolkodás és digitális eszközkészlet segítségével született újszerű, szokatlan, emlékezetes kampányokat és megjelenéseket. A versenyen azt fogják díjazni, hogyan lehet egy új technológiát a kommunikáció szolgálatába állítani; egy régebbi, már-már megunt és elfeledett területet újragondolni; kevés büdzséből maradandót alkotni, vagy egy napról napra változó eszközrendszert felelősen, fenntarthatóan alkalmazni – fogalmaznak a Kreativ.hu oldalán.
A kategóriákat a szervezők úgy alakították ki, hogy a PPA idővel nemzetközi színtéren is elismert verseny lehessen. A fő kategóriák: Website & Mobil site; Applikációk; Digital Video; Digital Audio; Social; Immerzív/Innovatív/Interaktív; Média- és kampányeszközök; Data; Craft; Integrált digitális kampány. A nevezési feltételekről és a versenyről minden információt megtaláltok a ppawards.com oldalon. A nevezéseket 2022. december 7-ig várják a szervezők.
Kapcsolódó:
- Creepy or cool? Négy generációt kérdeztek a digitális hirdetésekről
- H-kereskedelem, metaverzum, kreátorok, adatvédelem: a digitális piac kihívásai 2023-ban
- Egyre nagyobbra hízik az in-game hirdetési piac
- Címkézett hirdetések, tiltott gyerek-profilozás, erősebb felhasználói jogok: A DSA alaposan átrajzolja az online világ képét