Teljesítmény- és elérésnövelés a harmadik feles sütik utáni világban

Online

Szeptember hónapban az IAB Europe több online eseményt is szervez a digitális hirdetési ágazatban egyre hangsúlyosabb témaként megjelenő bizalom és transzparencia témakörében. A Trust and Transparency Industry Insider névre keresztelt online rendezvénysorozat következő részében az Adform kerül középpontba. Ha abból indulunk ki, hogy történelmi szempontból mindig a nagy csapások voltak az innováció legjobb motorjai, akkor talán […]

Ingyenes

IAB-webináriumon mutatja be a Google a Privacy Sandboxot

internet

Az IAB Europe és a Google két online eseményt is szervez a digitális szakmának, hogy segítsen megérteni a harmadik feles sütik 2024-es kivezetése kapcsán, a Google által fejlesztett Privacy Sandbox működését. Az első webinárium december 6-án, kedden lesz, amelynek fókuszában a Topics API-k állnak, amelyeket már egy ideje tesztelnek is Chrome-ban, de részletesen szóba kerülnek […]

Ingyenes

Minden, amit ma tudni kell a prémium videós programmaticról

internet

Március 30-án, csütörtökön délután háromtól az IAB Europe Programmatic Trading bizottsága tart webináriumot a prémium videós környezetben elhelyezett programozott hirdetésekkel kapcsolatban. Szóba kerül majd, hogy pontosan mit kell érteni prémium videó alatt, milyen mérési kihívásokkal küzd ma a piac a különböző csatornák és platformok tekintetében, de az is kiderül, hogy milyen szempontokat kell figyelembe vennie […]

A retail media lehetőségeiről és jövőjéről tartanak online is követhető rendezvényt Londonban

internet

A digitális reklámipar kulcsfontosságú médiacsatornájaként emlegetett retail media szektor hirdetési költései az IAB Europe előrejelzése szerint 2026-ra a 25 milliárd eurós összeget is elérhetik Európában. És mivel a márkák folyamatosan növelik hirdetési költéseiket ezen a csatornán – amely jelenségben a harmadik feles sütik fokozatos elértéktelenedése is szerepet játszik – fontos, hogy a digitális iparág közösen […]

IAB Europe: Virtual Programmatic Day Londonból

internet

Elsősorban az iparág szakértőit és vezetőit szólítja meg az IAB Europe májusi hibrid eseménye azzal a céllal, hogy megismerhessék a szektor legújabb trendjeit, annak legfontosabb hajtóerejét és egyben mindazon kihívásokat, amelyek az európai programozott kereskedelmet befolyásolják. A programmatic ágazat legnagyobb virtuális és a Xaxis londoni irodájában személyes részvétellel is zajló rendezvényén minden szakértői panelbeszélgetésbe igyekeznek […]

Fenntarthatóság, innováció és növekedés: Májusban ismét a madridi Interacton találkozik a digitális szakma

Circulo de Bellas Artes C. de Alcalá, 42., Madrid, Spanyolország

Az IAB Europe tizenhatodik alkalommal rendezi meg májusban a már hagyománnyá vált, legnagyobb éves eseményét, az Interactot, amelyen európai hirdetők, iparági szakértők, ügynökségek és médiatulajdonosok találkoznak, inspirálódnak és cserélnek tapasztalatot egymással. A madridi Interact 2023-as társrendezője az IAB Spain. A helyszín változatlan, a tavalyi évhez hasonlóan a rendezvényt idén is a kortárs művészetnek teret adó, […]

Webináriumon mutatják be a TCF 2.2 felhasználói felületét

Online

A szolgáltatóknak és kiadóknak 2023. szeptember 30-ig kell átállniuk az új TCF szabványra, amely 2023. május 16-án lépett életbe. Ezért augusztus 22-én délután fél öttől az IAB Europe egy online szeminárium keretében mutatja be a TCF 2.2 felhasználói felület legújabb fejlesztéseit a Consentmanager, a OneTrust és a Sourcepoint képviselőivel. A webináriumon a felhasználói felület használatához […]

The Next Wave of Advertising: Retail media webináriumot tart az IAB Europe

Online

Szeptember 13-án délelőtt 11 órától tart online szemináriumot az IAB Europe kiskereskedelmi média munkacsoportja. A webinárium témája az IAB Europe 101 Guide to Retail Media címmel hamarosan megjelenő kiadványa lesz, amely során körbejárják a kiskereskedelmi média legfontosabb definícióit, a vásárlás és értékesítés gyakorlatát, a legfontosabb mérési elveket, de szóba kerül az is, hogyan tud az […]

A digitális audiohirdetésekről tart webináriumot az IAB Europe és a GroupM Nexus

Online

„The Evolution of Digital Audio Advertising Report 2023” címmel jelent meg a GroupM Nexus és az IAB Europe közös jelentése, amely a digitális audiohirdetések jelenlegi trendjeivel és befektetési lehetőségeivel foglalkozik. A kiadvány mélyebb betekintést ad a csatorna használatának előnyeibe, többek között arra a kérdésre is választ adva, pontosan hogyan és miért használják a márkák kampányaikban […]

Október 19-én ismét CTV Day!

Online

Folytatódik a CTV Day névre keresztelt, panelbeszélgetésekből álló és piaci elemzésekre épülő sorozat, amely időről időre a Connected TV-ben rejlő lehetőségeket és a témával kapcsolatos legújabb kutatási eredményeket vizsgálja. Az októberi 19-i eseményen a legutóbbi, CTV-s európai kutatásról lesz szó, beleértve a méréseket, az idei trendeket és a jövőbe mutató lehetőségeket. A délután fél négykor […]