IAB UK webinárium: Célzás és mérés adatok nélkül

Online

Az utóbbi időben komoly változáson megy keresztül a digitális reklámipar a kampányok célzását és mérését illetően. Elég csak az Apple-eszközökön 2021 elején bevezetett, a hirdetői adatkezelésre figyelmeztető IDFA rendszer módosítására gondolni, amely a tavalyi év első felében a közösségi médiás költések terén is éreztette hatását. De sok a bizonytalanság a harmadik feles cookie-k Chrome-ból való, […]

Ingyenes

Gaming és podcast-napokkal tér vissza a Digital Upfronts 2022

London's Steel Yard The Steel Yard, Allhallows Ln EC4R 3UE, London, Egyesült Királyság

Két év online közvetítés után a Digital Upfronts idén októberben ismét teret ad a személyes találkozásoknak, és három hetet is igyekszik megtölteni programokkal. Előadóként a digitális reklám- és marketing szakma legnagyobb szereplőit hívták meg a színpadra, akik azon legfrissebb trendeket viszik magukkal Londonba, amelyek várhatóan a legnagyobb mértékben határozzák majd meg a 2023-as évet. Az […]

CTV-re és retail mediára építő héttel bővül a Digital Upfronts 2023 rendezvénye

London , Egyesült Királyság

A Digital Upfronts idén ősszel ismét teret ad a személyes találkozásoknak, ezúttal ráadásul már közel négy hetet igyekszik megtölteni programokkal. A szeptember 27. és október 19. közé tervezett rendezvénysorozatra a digitális reklám- és marketing szakma legnagyobb szereplőit hívták meg előadókként, akik a színpadon a legfrissebb trendeket vonultatják majd fel, amelyek várhatóan a legnagyobb mértékben határozzák […]