d3con 2022

Hamburg , Németország

A d3con a legnagyobb konferencia, amely a digitális reklámozás jövőjével foglalkozik. Az idei rendezvény fókuszában a programmatic, a marketingautomatizálás és mesterséges intelligencia állnak. Az április 26-i Advertisers Day kizárólag hirdetőknek szól, április 27-én pedig a d3con nyitva áll a hirdetők, ügynökségek, kiadók, technológiai és platformszolgáltatók és mindenki más számára.

Virtual Programmatic Day – H1 2022

internet

Az iparág szakértőinek és vezetőinek legnagyobb virtuális találkozója, a Virtual Programmatic Day (VPD) lehetőséget nyújt a legújabb trendek, lehetőségek és legnagyobb akadályok áttekintésére, amelyek hatással vannak az európai programozott kereskedésre. A panelbeszélgetések után a közönség kérdezhet is az előadóktól. Részletes program az esemény hivatalos oldalán. A részvételhez regisztráció szükséges.

Minden, amit ma tudni kell a prémium videós programmaticról

internet

Március 30-án, csütörtökön délután háromtól az IAB Europe Programmatic Trading bizottsága tart webináriumot a prémium videós környezetben elhelyezett programozott hirdetésekkel kapcsolatban. Szóba kerül majd, hogy pontosan mit kell érteni prémium videó alatt, milyen mérési kihívásokkal küzd ma a piac a különböző csatornák és platformok tekintetében, de az is kiderül, hogy milyen szempontokat kell figyelembe vennie […]

IAB Europe: Virtual Programmatic Day Londonból

internet

Elsősorban az iparág szakértőit és vezetőit szólítja meg az IAB Europe májusi hibrid eseménye azzal a céllal, hogy megismerhessék a szektor legújabb trendjeit, annak legfontosabb hajtóerejét és egyben mindazon kihívásokat, amelyek az európai programozott kereskedelmet befolyásolják. A programmatic ágazat legnagyobb virtuális és a Xaxis londoni irodájában személyes részvétellel is zajló rendezvényén minden szakértői panelbeszélgetésbe igyekeznek […]

Londonban tartják az európai programmatic piaci szereplők csúcstalálkozóját

Bishopsgate, London Liverpool Street, London

Idén május utolsó hétvégéjén tartják a Programmatic Pioneers Summit rendezvényt, amelyet Európa legnagyobb programmatic fókuszú eseményeként emlegetnek a márkák, ügynökségek, kiadók és technológiai vállalatok körében. Hatvannál is több programmatic szakértő áll majd a közönség elé, hogy megoszthassa tapasztalatát és beszámoljon a közönségnek a legújabb trendekről. A londoni Bishopsgate konferenciaközpontba szervezett esemény résztvevői 30-nál is több […]

449 £-tól

IAB Europe: Virtual Programmatic Day 2023

Online

A november 21-i Virtual Programmatic Day fókusztémáját ezúttal a mesterséges intelligencia és programozott vásárlás kapcsolata köré építik, amelyen a hamarosan elérhető, éves Attitudes to Programmatic felmérésük eredményeiről is szó lesz. Utóbbi riportjuk előrejelzése szerint ugyanis 2024 legkomolyabb befektetései a mesterséges intelligencia területén lesznek igazán érezhetők. A személyes jelenléttel tervező, de online is elérhető délutáni eseményen […]

Az MI lesz a digitális hirdetések jövőjével foglalkozó konferencia fókusztémája

CinemaxX Hamburg-Dammtor Dammtordamm 1., Hamburg, Németország

Márciusban ismét megrendezik a digitális reklámozás jövőjével foglalkozó, legnagyobb európai konferenciaként emlegetett eseményt, amelynek társszervezője az IAB Europe. A kétnapos, hamburgi rendezvény első felét idén is a hirdetőknek dedikálják, amelyen a hirdetői iparágat érintő legfontosabb témákat, kérdéseket igyekeznek körbejárni és a 2024-es évben várható trendeket bemutatni.   A második napra szervezett konferenciára a hirdetők mellett […]