- Ez az esemény elmúlt.
IAB Europe: Virtual Programmatic Day 2023
november 21. @ 2:00 du. - 4:30 du.
A november 21-i Virtual Programmatic Day fókusztémáját ezúttal a mesterséges intelligencia és programozott vásárlás kapcsolata köré építik, amelyen a hamarosan elérhető, éves Attitudes to Programmatic felmérésük eredményeiről is szó lesz. Utóbbi riportjuk előrejelzése szerint ugyanis 2024 legkomolyabb befektetései a mesterséges intelligencia területén lesznek igazán érezhetők.
A személyes jelenléttel tervező, de online is elérhető délutáni eseményen ezen kívül több más kulcsfontosságú trendeket feltáró panelbeszélgetésre és vitaindító előadásra lehet számítani. A rendezvény célja, hogy a résztvevők olyan gyakorlati betekintést és ismereteket szerezzenek, amelyek az iparág többi szereplője által alkalmazott innovatív stratégiák és technikák részei lesznek a következő időszakban.
Az IAB-tagok számára ingyenes eseményre virtuálisan ezen a linken regisztrálva lehet jelentkezni.
Kapcsolódó: