Kedvezményes belépőt válthatnak az IAB tagok a Marketing Summit rendezvényre

Várkert Bazár Ybl Miklós tér 2-6., Budapest, Magyarország

Idén szeptember 15-én rendezik meg a Marketing Summit eseményét, amelyet évek óta a Magyar Marketing Szövetség és a marketingszakma egyik legnagyobb edukációs és networking eseményeként, a marketing és üzleti döntéshozók szakmai csúcstalálkozójaként emlegetnek. A helyszín ezúttal a Várkert Bazár lesz, amelynek termeiben egész nap tematikus előadásokkal és networking-platformmal segítik a szakembereket, hogy felkészülhessenek a következő […]

Virtuális vitadélutánok: Átláthatóság és bizalom a digitális reklámpiacon

internet

Az átláthatóság és az elszámoltathatóság hiánya a digitális reklámpiacon is komoly súrlódásokat okoz, ezért idén szeptemberben az IAB Europe több online eseményt is szervez a digitális hirdetési ágazatban egyre hangsúlyosabb bizalom és transzparencia témakörében. Ezen a több alkalmas rendezvénysorozaton a meghívott előadók a jelenlegi gyakorlatot, annak problémáit és a lehetséges megoldásokat vitatják meg. Az első […]

Gaming és podcast-napokkal tér vissza a Digital Upfronts 2022

London's Steel Yard The Steel Yard, Allhallows Ln EC4R 3UE, London, Egyesült Királyság

Két év online közvetítés után a Digital Upfronts idén októberben ismét teret ad a személyes találkozásoknak, és három hetet is igyekszik megtölteni programokkal. Előadóként a digitális reklám- és marketing szakma legnagyobb szereplőit hívták meg a színpadra, akik azon legfrissebb trendeket viszik magukkal Londonba, amelyek várhatóan a legnagyobb mértékben határozzák majd meg a 2023-as évet. Az […]

A retail media lehetőségeiről és jövőjéről tartanak online is követhető rendezvényt Londonban

internet

A digitális reklámipar kulcsfontosságú médiacsatornájaként emlegetett retail media szektor hirdetési költései az IAB Europe előrejelzése szerint 2026-ra a 25 milliárd eurós összeget is elérhetik Európában. És mivel a márkák folyamatosan növelik hirdetési költéseiket ezen a csatornán – amely jelenségben a harmadik feles sütik fokozatos elértéktelenedése is szerepet játszik – fontos, hogy a digitális iparág közösen […]

CTV-re és retail mediára építő héttel bővül a Digital Upfronts 2023 rendezvénye

London , Egyesült Királyság

A Digital Upfronts idén ősszel ismét teret ad a személyes találkozásoknak, ezúttal ráadásul már közel négy hetet igyekszik megtölteni programokkal. A szeptember 27. és október 19. közé tervezett rendezvénysorozatra a digitális reklám- és marketing szakma legnagyobb szereplőit hívták meg előadókként, akik a színpadon a legfrissebb trendeket vonultatják majd fel, amelyek várhatóan a legnagyobb mértékben határozzák […]