E-Commerce Berlin Expo
STATION Berlin Luckenwalder Str. 4-6, Berlin, NémetországA legnagyobb tisztán e-kereskedelemmel foglalkozó rendezvény Európában, amelyre ezúttal több mint 9000 résztvevőt és 200 előadót várnak.
A legnagyobb tisztán e-kereskedelemmel foglalkozó rendezvény Európában, amelyre ezúttal több mint 9000 résztvevőt és 200 előadót várnak.
Az iparág szakértőinek és vezetőinek legnagyobb virtuális találkozója, a Virtual Programmatic Day (VPD) lehetőséget nyújt a legújabb trendek, lehetőségek és legnagyobb akadályok áttekintésére, amelyek hatással vannak az európai programozott kereskedésre. […]
Az IAB Hungary megbízásából, az RTL Klub és az Atmedia támogatásával készült friss kutatást (NRC) osztjuk meg az érdeklődőkkel, és ennek kapcsán beszélgetünk a célcsoportok elérése szempontjából fontos csatornákról és […]
A Kreatív egy időben rendezi meg a Content+Marketing Award 2022 és az Influ 2022 elnevezésű versenyét. Az előbbire az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói […]
Az IAB Europe legnagyobb éves rendezvénye, az Interact visszatért: a digitális reklám és marketing szakemberei újra személyesen találkozhatnak egymással - ezúttal május 25-én és 26-án, Madridban. Az Interact több mint […]
A hagyományos Nagy Kreatív Nap (NKN) 2022-es kiadása Nagy Kreatív KultNap néven a kulturális kommunikációt, innovációt és marketinget helyezi a fókuszba. Egy különleges, egész napos konferencia a terület legjobb szakembereivel […]
Az IAB Hungary programmatic munkacsoportjának egyik fő célja, hogy a piaci változásokról/trendekről átfogó képet nyújtson az érdeklődők számára, megismertesse a piaci szereplők nyújtotta lehetőségeket, szolgáltatásokat, ezáltal is szélesítve a programmatic […]
A világ vezető eseménye a digitális átalakulásnak témájában. A Digital Enterprise Show (DES) a digitális üzleti transzformációra és a legmodernebb technológiákra fókuszál, kiváló előadók segítségével. Az esemény kitűnő B2B platform […]
A Tik-Tok térnyerésével hihetetlenül rövid idő alatt jelentek meg a piacon korábban nem ismert influencerek. Hirdetői és ügynökségi oldalon is egyre nagyobb kihívás lépést tartani és eligazodni: Ki az, aki […]
A Finecast, a LiveRamp, az Amobee, a Comscore, a Lotame, a Magnite, a Neustar, a OneTrust és a PubMatic által vezetett European Addressable Media Initiative kezdeményezés célja, hogy segítse a […]